# OBGSHB (5.bolum)

41 1 0
                                    

Arkadaslar her turlu elestiriye acigim (lutfen kufur harici) muck muck muck

Gözlerime vuran güneş ışığı ile yerimde kıprdandım . Gözlerimi açar açmaz yurt yerine farklı bir evde olduğum icin yerimden simsek hiziyla kalktim . Etrafa baktim ama kimse gozukmuyodu.

Tabi benim jeton yeni düştü . Burasi nin benim evim olmasi ollarak hatirlamam biraz zaman alicak galiba.

Bu evde ilk kahvaltim oldugu icin biraz ozenmek istiyorum. Altima siyah taytimi giyindim. Ustume kemik atlet tabiki boyle disari cikmam ben utanirim . Birtanede kapsonlu gri hirka gecirip evden ciktim . Kapiyi kilitlememle karsi kapinin acilmasi bir oldu tam asansorun dugmesine basiyodumki biri benden once davranip basti. Nolii oglum yav.

Kafami kaldirip bakmamla kısa çaplı bir sok gecirdim. Bu o duvar yani dun taksiden indigimde carpistigim kisi .azimin acik oldugunu hatirliyip hemen kapattim.

O yuzunde yine alayli bir gulumseme ile yine bana bakiyodu bay yuzsuz.

Asansorun sesiyle bi anda kapilar acildi. Ikimizde ayni anda girmeye calisinca tabiki halimiz husran. Yani ikimizde sıkışıp kaldık . Tabiki hemen durumdan rahatsiz olup birazdaha itekleyip kendimi iceriye attim . Tabiki o da iceri girdi.

Asansorde tam 0 basacaktımki bi anda elimin itelenmesiyle cocuga saskin saskin bakiyodum .

Vay tabi 1 basmam gerek cocuk 1bastı ve onune bakmaya devam etti. Bu srfer ikinci asansorün sesi ile irkildim.

Busefer neyseki sıkışıp kalmadık cocuk benden once davranip hemen cikti. Bende cocugu takip ederek yoluma devam ettim siteden ciktik daha dogrusu cocugu sapik gibi takip ediyorum o baska . Caddeye geldigimizde hemen gozume bi market iristi cocukta markete girdi ben hemen ekmek vesayre seyler aldiktan sonra kasayagidip odemeyi yaptim. Tekrar siteye girecekken akl ıma site kartimi almadigim geldi aklima hay aksi cocuk karti gecirip iceriye girdi onu oyle gorunce bir anda aklima belki yardim eder fikri geldi. Hemen arkasindan bagirdim.

'Hey duvar lutfen kartini banada verirmisin ben evde unutmusum'

Cocuk bir anda duraksayip devam etti yoluna. Tekrar arkasindan bagirdim.

'lutfen '

Dememle arkasina donup karti okutup gecti. Arkasindan kosturakostura gidip yanina vardim tabi,ona ayak uydurmak icin hayla kosuyodum o ayri mesele tabi.

'tesekkurler'

Ulan bu sehirde gorguzuzluk tavan yapmis . Cocuk hic birsey demeden devam etti yoluna tam ayni asonsore binicektikki.

Bir anda beni durdurdu. Kalp atislarim hizlandi noluyo lan . Aci aci yutkundum ah Allahim ah.

Okuyucu gurubuma sulu sulu much much.

Yorum lutfen....

kulkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin