Arkadaslar yorum lutfen
:))))))) :)))))) :))))))) ;))))))muck munck
Tolgayla her yeri gezdikten sonra
yoruldugumuzu anlayip cok sirin bir kafeye girdik . Hemen bos bir masaya yigili verdik.
'Tolga,gercekten cok guzel gecti bu gun cok sagol beni gezdirdigin icin .'
Evet gercekten bugun cok guzeldi . Istanbul hakkinda tum dusundugum seyler degisti . En cokta sahil kenarini begendim muhtesemdi.
'Ne demek ne zaman istersen gezdiririm daha cok yer var gezeceyin. Hem artik arkadasiz. Ee biraz kendinden bahset'
'Mugladan buraya geldim'
'Peki annen ve baban nasil kiz basina Istanbula gelmeni izin verdi'
Yuzum aninda dustu icimi bi burukluk kapladi. Sanki kalbimi yerinden soküyomuslar gibi oldu.
'Seyy.... Ben ailemi kucukken kaybettim.'
Tolga yuzu sekilden sekle girdi.
'Eger uzduysem ozur dilerim...Yani ben bilmiyodum '
'Yok yok sorun degil ..'
'Hangi bolumdesin'
'sanat bolumu yakomoz kolej varmis oraya gidicem'
'bende Galatasaray lisesine gidiyorum Yakomoz kolej de,biraz yakinlar.'
'Ya hava karardi eve gitsem iyi olucak'
'Ben seni bırakim istersen '
'yok yok ben giderim . Hem de bu gun icin gercekten cok tesekkurler cok guzel gecti'
'onemli degil . '
'gorusuruz'
'gorusuruz'
Kafenin cikisina dogru ilerleyip hemen durak aramaya basladim . Durakta 2dakika bile olmadan hemen geldi .
Iceri girip dolu oldugunu gorunce somurttum. Parayi uzattim hemen yandaki erkek benim yaslarimda kalkip bana yer verdi.
Okadar mutlu oldumki Tolgayla geze geze zatem ayaklarim sismisti . Hafif bir tebessum edip oturdum. Bir sonraki durakta tir tir titreyen bir teyze girdi . Daha ayakta zor duruyo ulan insafsizlar 18yasindaki kiza yer veriyosunuz.60yasinda ki teyzeye niye vermiyosunuz hemen kalkip teyzeye yardimci olup otutturdum.
Teyze o kadar mutlu olduki hemen dua etmeye basladi .
'Allah seni sevdigine bagaslasin. Kotuluk def olsun . On tane cocugun olsun . Guzel bir evin olsun. Yakisikli bir kocan olsun . Pamuk gibi bir kaynanan olsun .'
Teyzenin bu dua sini duydukca kizarip morardim resmen .
Teyzenin indigi durak ile benim indigim durak ayni olunca beraber ilerlemeye basladik.
'eee kizim sevgilin varmi
'hayir yok teyze'
'aferin sana simdiki kizlar ve erkekler 2er3er goturuyolar. Senin gibisini gormedim . Hem,guzel hem,akkilli ve sevgilisi olmayan'
'sagol teyze'
Tontis teyzeyle ilerleye ilerleye sitenin onune geldik.
'aha buda benim torun Ayaz.'
arkadaslar oy ve yorum...
:))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kulkedisi
VampirDualar eder insan, mutlu bir ömur icin. Sen varsan heryer huzur huzurla yanar icim. Cok sukur bin sukur seni bana verene yazmasin tek gunu sensiz kadere. Ellerimiz bir gonullerimiz bir vedalar denizler engeldir sevene. ......