Merhaba arkadaşlar. Bir önceki hikayemi okudunuz mu, bilmiyorum. Bu hikayem diğer hikayeme göre kat kat daha başarılı. Öncelikle yazım ve noktalama. Bu konuda çok dikkatli bir şekilde davrandım. Çünkü bence bu konu çok önemli, hikayeye estetik bir güzellik katıyor. Diğer bir konu ise kurgu. Bu konu yazımdan daha önemli. Kurgu konusunda daha sağlam, daha sürekleyici, daha merak ettirici olması için elimden gelen her şeyi yaptım. Wattpad'de genelde ne tür hikayelerin daha çok okunduğunu az çok hepimiz tahmin ediyoruz. Gizem/gerilim türü çok da tercih edilen bir tür değil, diğerlerine kıyasla. Yine de bu türü seviyorum ve bu türde yazıyorum. Umarım hikayemi beğenirsiniz. Beğeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Karakterler
Nancy Stewart: Yıllar önce bütün ailesinden ayrılmış ve yalnız kalmış bir kız. Geçmişi unutamayan, geçmişin getirdiği zorluklarla savaşmaya çalışan bir kız. Hayat onun için gerçekten çok zor. Eğer gerçekten peşinde bir katil varsa... Daha da zor.
Nora Evans: Nancy'nin tek dostu, çocukluk arkadaşı. Nancy ile yıllar sonra tekrar bir araya gelse de bu sefer onları ölüm ayıracak. Daha doğrusu cinayet.
Johnson Davis: Bir polis. Nancy'nin sahip olduğu tek kişi ve Nancy'nin hayat arkadaşı. Nancy'nin sırlarını bilen sayılı kişilerden birisi.
Lily Harris: Fazla meraklı olması başına çok iş açacak. Fazla meraklı ama aynı zamanda fazla saf.
Frank Hamilton: Lily'nin sevgilisidir. Aynı şekilde fazla meraklı ama bir farklı nokta var. Onun için fazla saf diyemeyiz...
Dedektif Matthew Richards: Nora Evans cinayetini çözmek için görevlendirilmiş kişidir. Fazla zeki ama ne yazık ki katil kadar değil.
Gale Holden: Holden Gazetesi'nin sahibinin oğlu. Gazetenin müdüriyetine geçmesi olayları karıştıracaktır.
Dawson Evans: Nora'nın babasıdır. Nancy ve ailesiyle aralarında her zaman bir anlaşmazlık vardır.
Mark ve Jessica Stewart: Nancy'nin ebeveynleri.
Tony Stewart: Nancy'nin ortadan kaybolan erkek kardeşi, abisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hedef
Mystery / ThrillerGerçekten ölmüştü. Ne bir nefes vardı, ne bir kalp atışı. Yaşama dair herhangi bir ufak belirti yoktu. Gördüklerim fazlasıyla korkunçtu. Yatağımda kanlar içinde bir ölü yatıyordu. Yanı başımdaysa bir tehdit notu. Her şey yeni başlıyordu. Hedef tahta...