chapter 8:real lover or fake lover?
قسمت هشت:عاشق واقعی یا عاشق الکی؟( @ Eleanor calder
@ harry styles you r such an asshole babe! you really stole the boy friends. little stupid!
@ النور کالدر
@ هری استایلز تو چه عوضی ای هستی عزیزم! تو واقعا دوست پسر هارو دزدیدی . احمق کوچولو! ){"میشه تو یه یه کلمه بگی اینی که توییت کردی چه کوفتی عه؟"
"سلام!" "جواب منو بده!" "ببر وحشی اروم باش!داری از چی حرف میزنی؟" "این توییت احمقانه!" "کدوم توییت؟" "النور مسخره بازی در نیار!" "چه مسخره بازی ای لویی؟ همین 4 روز پیش تو هولم دادی و گوشیم شیکست من چه توییتی زدم؟"لویی برای 1 دقیقه ساکت شد.. چی؟؟؟ خوب... اره... لویی النور رو هل داد و اصلا حواسش نبود که آیفون جدیدش تو دستشه و گوشی نو اون دختر شکست..
"پس..." "کار همون یاروعه ...." "کدوم یارو؟" "همون پیر مرده که ازش گفتی... همونی که قرار دادو نوشته..." "کاول؟" "بی صاحب فامیلیش اولش مث منه..." "اون چرا باید با اکانت تو..."
اوه اره... این النور باهوش تر از این حرفاس!
سایمون این کارو برای هر چی بیشتر معروف شدن این کاپل کرده ..لویی گوشی رو قطع کرد و به هری خیره شد}
["جیمی فالون زودباش جواب بده!" "هری من اون مقاله کوفتی رو ننوشتم و اوه فاک باور کن چی کایلی ازم شکایت کرده..." "کایلی؟" "اره... ناسلامتی به پاک دامن ترین عضوشون گفتم جنده!" "جیمی!"
واقعا نمیفهمید مشکل جیمی با این دختر چیه! (منم نمیفهمم مشکلم با همه بچ بیرد عا چی عه!)
"خوب... تو هیچ ایده ای نداری که یهو چه طوری یه مقاله کوفتی خود به خود منتشر شده؟!" "ببخشید من اشعه ایکس دارم؟"
هری موهاشو کشید و دندون قروچه کرد...ولی یهو چشماش گرد شد!
"فهمیدم...فهمیدم... "چی و فهمیدی؟هری؟الوو....."
قبل از اینکه جیمی جملشو کامل کنه هری گوشی رو قطع کرد به سمت لویی برگشت.. ]
《 "خیلی خوب... لویی سمت راست رو نگاه کن... خوبه... هری... تو به دوربین نگاه کن...انقدر سفت نگیر کمرشو..."
*چیک!
"گونتو بچسبون به زانوش.. کاملا وسط پاهاش...عالیه..."
*چیک!
"لویی یقه کتشو سفت بچسب... به دوربین نگاه کن... با یه لبخند ریز..."
*چیک!》
《"هی هی هی..."
برگشت و سوالی بهش نگاه کرد..
"یکم دیگه از تونل خارج میشیم... حواست باشه دستتو کشیدم فورا برگرد..."
سر تکون داد و جلو تر از اون به راه افتاد..
به محض خارج شدن از اون قسمت هری دستشو کشید و اون توی بقل دوست پسر فیکش افتاد...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gucci or Adidas? L.S
Fanficبه اتمام رسیده است!:) •لویی تاملینسون، کلید طلایی شرکت برجسته آدیداس. هری استایلز، مهره مار برند لوکس گوچی. سایمون کاول، برنده جایزه بهترین نویسنده قرار داد های روابط فیک در هالیوود. خودکار بیک، خوش دست و با دوام مخصوص امضا کردن قرار داد رابطه فیک ل...