chapter16:normal or luxury?
قسمت شانزده:عادی یا پر ذرق و برق؟["شت شت شت گایزززززز! "
هری جیغ زنان به سمت نایل و لیام دوید..
کل صورتش از اشک خیس بود و لیام از ترس پرید و روی کاناپه وایساد و کنسول گیتار شکل نایل از دستش افتاد و به طرز افتضاحی نابود شد!
"فاک...هری وات د بلادی هل دود؟ (what da bloody hell dude?) "
نایل به کنسول قشنگش نگاه کرد و با عجز ناله کرد..
"بچ... واقعا فکر نمیکنی ما توی سنی هستیم که میتونیم سکته کنیم و بمیریم؟"
لیام به هری که با وحشت دور تا دور خونه رو با قدم هاش متر میکرد با حالت چندش نگاه کرد..
"میشه حد اقل اون فک لعنتیتو باز کنی و بگی چه مرگته؟"
لیام دیگه داشت روانی میشد.. به اندازه کافی سر درد داشت از سبک کانتری اروم نایل (:|) و الان هری داشت به جای پارکت رو مغز لیام رژه میرفت..
"لیام... اون تولدشه و من احمقققق نمیدونستم!"
"در احمق بودن تو شکی نیست ولی میشه بگی تولد کیه؟"
لیام بلند شد تا به نایل که سعی داشت گیتار شو درست کنه کمک کنه...
هری بی توجه به جمله لیام هق هق بلندی کرد و خودشو با شکم روی مبل انداخت..
"اوکی... خودم حدس میزنم.. د کویین تامو! "
لیام انگار که مسئله مهمی رو حل کرده باشه با ذوق گفت و از نایل خواست فعلا بیخیال کنسولش شه و بره کمک هری.
هری واقعا داشت گریه میکرد.. و این چیز عجیبی نبود! 180 و خورده ای سانت قد و یه دیک 21 سانتی باعث نمیشه شما احساساتی نباشید!
"اوکی برو.. مشکلی نیست.. تولدش کیه؟ میشه براش یه پلیور خرید یا یه چیزی تو این مایه ها... چون هالیدی ام هست میشه ببریش سینما یا..."
لیام متوجه شد هری دیگه گریه نمیکنه و سرشو بلند کرده و پوکر بهش زل زده.
"چیه خوب؟ اصولا این کاری عه که من برای گرل هام میکنم... البته اون یه پسره و شاید یکم فرق داشته باشه..."
"لیام اون یه صلبریتی عه!به معروفیت من و اون رفیقم یا دوست دختر یه شبم نیست!اون عشق لعنتی من..."
هری در برابر قیافه های متعجب نایل و لیام محکم زد توی دهنش..
"خدای من!"
"عشق؟"
"هری... تو..."
"لویی؟لوییس ویلیام تاملینسون؟"
"این معرکس!!!"
نایل و لیام با خوشحالی داد زدن و روی هری که رو کاناپه ولو بود پریدن..
ESTÁS LEYENDO
Gucci or Adidas? L.S
Fanficبه اتمام رسیده است!:) •لویی تاملینسون، کلید طلایی شرکت برجسته آدیداس. هری استایلز، مهره مار برند لوکس گوچی. سایمون کاول، برنده جایزه بهترین نویسنده قرار داد های روابط فیک در هالیوود. خودکار بیک، خوش دست و با دوام مخصوص امضا کردن قرار داد رابطه فیک ل...