Wiem, miały rozdziały pojawiać się regularnie ale ostatnio mam mało czasu ;(
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Do wszystkich
Dostałaś kolejną jedynkę, bo babka od geografii się na ciebie uwzięła. Miałaś dość i po skończonych lekcjach pobiegłaś prosto do drzwi i mocno zapukałaś.~Chan
Gdy zobaczył Cię zapłakaną w drzwiach szczelnie przytulił nie pytając o powód. Zaprowadził Cię do wnetrza mieszkania cały czas uspakajając. Zrobił Ci ciepłej cherbaty i przytulał do póki się nie uspokoiłaś.
-Nie pozwolę, by tak traktowali moją najlepszą przyjaciółkę. Ten aniołek przecież jest taki grzeczny...- pomyślał sobie.~Woojin
Otworzył Ci drzwi dopiero po jakiejś minucie, na totalnym nieogarze. Miał nierozczesane włosy i był w piżamie.
-[T.I] Co się stało? Dlaczego płaczesz? - podszedł do Ciebie bliżej.
-Ta głupia baba od geografii się na mnie uwzięła i dostałam kolejną jedynkę.. - powiedziałaś patrząc na chłopaka czerwonymi od płaczu oczami.
Jemu na ten widok złamało się serduszko na pół i delikatnie Cię przytulił, czując jakbyś była z porcelany i zaraz miała się rozwalić na milion kawałków.
-Może pójdziemy do dobrej restauracji? Napijemy się czegoś i zjemy dobry obiad wspólnie? - zapytał z delikatnym rumieńcem na twarzy.
Ty tylko lekko pokiwałaś głową i resztę dnia spędziłaś z chłopakiem.~Minho
Chłopak był w tej samej sytuacji co ty, tylko niestety on dostał jedynkę z koreańskiego.
Oboje załamani poszliście do jego mieszkania, gdzie jedliście lody do prawie drugiej w nocy, po czym chłopak odwiozl Cię pod twój dom.
Cieszyłaś się, że masz takiego przyjaciela jak on.
CZYTASZ
reaĸcje ѕтray ĸιdѕ 🚫
FanfictionReakcje z całą dziewiątką zagubionych dzieci. Mam nadzieję, że zafascynują Cię te jakże artystyczne reakcje. Zapraszam do czytania. twórca okładki : @xK9rla