• Kto uważa cię za niezrównoważoną psychicznie i dlaczego? •

261 28 24
                                    

Baran - Chiny

Yao bardzo boleśnie przeżył fakt, że jego przyjaciółka zwariowała. A raczej, że jadła ryż sztućcami, a nie pałeczkami.

Byk- Kanada

Matthew przywykł do tego, że praktycznie zawsze myli się go z Alfredem albo po prostu się go nie zauważa. Ewenementem jesteś ty, gdyż nie dość, że bardzo dokładnie widzisz Kanadę, to w dodatku jeszcze nigdy nie pomyliłaś go z Ameryką.

Bliźnięta - Hiszpania

Powiedziałaś mu, że nie przepadasz za żółwiami, a gdy jeden chodził ci po ręce, zwyczajnie go strzepnęłaś. Wtedy też serduszko Antonia zostało uderzone w czuły punkt. Nie wiedziałaś, dlaczego tak dziwnie się na ciebie patrzył.

Rak - Francja

Mówiąc mu, że smakuje ci kuchnia Arthur'a, w jego oczach praktycznie wykopałaś sobie grób.

Lew - Liechtenstein

Na spotkaniu towarzyskim przyznałaś się jej, że nieco obawiasz się Vash'a. Spojrzała na ciebie, jak na kogoś, kto niedawno uciekł z zakładu psychiatrycznego.

Panna - Węgry

Dziewczyna była zdruzgotana faktem, że wolisz towarzystwo tego idiotycznego albinosa, jakim jest Gilbert, zamiast niej.

Waga - Austria

Gdy powiedziałaś mu, że jeżeli jeszcze raz usłyszysz gdzieś choćby melodyjkę z Mozarta lub Chopina, to cię rozniesie, Roderich odsunął się na dobre paręnaście metrów od ciebie.

Skorpion - Monako

Ta dziewczyna, po waszym ostatnim spotkaniu, woli trzymać się od ciebie na dystans. Byłyście bowiem w kasynie i ty (magicznym trafem) wygrywałaś każdy postawiony zakład, dzięki czemu uzbierałaś sporą sumkę pieniędzy.

Strzelec - Prusy

Wolałaś słuchać wykładu Ludwig'a, zamiast wymknąć się z nim na koncert. Niedowierzał, jakim sposobem zdołałaś oprzeć się jego zaglibistości.

Koziorożec - Romano / Włochy Południowe

Widząc ciebie najpierw rozmawiającą z Hiszpanem, potem z Niemcem, a na końcu z Prusakiem, stwierdził, że coś musi być z tobą nie-halo.

Wodnik - Ameryka

Alfred od zawsze BYŁ bohaterem, ale gdy zobaczył ciebie stojącą na krawędzi dachu, tylko po to, by sprawdzić czy potrafisz latać, nie wspominał już tak często o byciu HERO w twojej obecności.

Ryby - Japonia

Masz zdecydowanie za dużo mang typu Hentai. Kiedy pewnego dnia Kiku znalazł pudełko wypełnione nimi po brzegi, przeraził się w duchu i wyklinał moment, gdy ci o nich opowiadał.

--------------------------------------------------------

Alfred&Matthew: *idą przez park*
Ja: *zauważa ich*
Ja: Heyo Alf! Hey Matte!
Alfred: Hi! *podbiega i przybija piątkę*
Matthew: To... Ty mnie widzisz? 😲
Ja: Tak? To chyba normalne nie? *nerwowy śmiech*
Alfred&Matthew: *porozumiewawcze spojrzenie*

Hetalia ~ ZodiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz