• Do kogo nie odezwiesz się przez tydzień i dlaczego? •

312 35 27
                                    

Baran - do Prus

Gilbert wmówił bratu, że jesteś w nim zakochana, a powiedziałaś jedynie, że lubisz patrzeć jak ćwiczy.

Byk - do Chin

Yao zrobił ci niezbyt ciekawy żart, przez który straciłaś zaufanie do chińskiej kuchni.

Bliźnięta - do Anglii

Arthur pomylił cię z Francis'em i rzucił na ciebie klątwę, przez którą na 23 h zmieniłaś się w żabę.

Rak - do Kuby

Miałaś na sobie kostium bohatera, dlatego pomylił cię z Alfredem i wyrzucił ze zlotu fanów organizowanego właśnie na Kubie.

Lew - do Seszele

Podczas, gdy ty zmagałaś się z trudami wojny, Seszele narzekała, że jeżeli szybko nie nauczy się gotować, jej klienci zrezygnują i wyjadą.

Panna - do Norwegii

Przez cały dzień usiłowałaś odwrócić jego uwagę od brata, gdyż potrzebowałaś pilnie jego rady, a gdy już ci się to udało, Lukas zwyczajnie zignorował cię i zaczął rozmawiać ze swoim trollem.

Waga - do Bułgarii

Umówiliście się na spotkanie, ale chłopak na 5 minut przed wyznaczoną godziną zadzwonił i powiedział, że wychodzi z Rumunią na miasto.

Skorpion - do Estonii

Eduard opowiedział ci o swoim śnie, w którym wszystkie nacje zmieniły płeć na kobiecą. Z jednym wyjątkiem, ponieważ ty zmieniłaś się w mężczyznę.

Strzelec - do Grecji

Będąc u niego, byłaś świadkiem kłótni między nim a Anglią i Francją. Dotyczyła ona "praktyk łóżkowych", przez co nie umiałaś później spojrzeć na Heraklesa tak samo, jak kiedyś.

Koziorożec - do Finlandii

Tino, bez twojej zgody, zorganizował w twoim państwie jeden ze swoich dziwacznych festiwali.

Wodnik - do Luksemburga

Spędziłaś cały dzień na zwiedzaniu Holandii z "Kyan'em", dzięki czemu mieliście poprawić swoje stosunki. Jednakże okazało się, że to nie Holender cię oprowadzał, tylko jego młodszy brat.
Dowiedziałaś się tego tydzień po wycieczce.

Ryby - do Australii

Gdy spałaś, usadowił kilka pająków w twoim łóżku.

Hetalia ~ ZodiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz