• Jaki prezent i z kim dasz Feliksowi w tym ważnym dla niego dniu? •

265 31 19
                                    

Dziś 100-lecie Niepodległości 😊
Nie wiem jak wy, ale ja czuję się dumna z Polski. Cieszę się, że jestem Polką 😚

Baran - z Węgrami

Razem z Elizabeth'ą postanowiłyście zrobić dla Feliksa coś DUŻEGO. Zorganizowałyście więc specjalną imprezę urodzinową, której głównymi atrakcjami była degustacja alkoholi, film oraz wspólne zabawy. Sama Węgierka dodała od siebie konkurencję "Kto mocniej uderzy Szwaba".

Byk - z Anglią

Początkowo Arthur chciał sprawić Feliksowi jednorożca, znając jego miłość do koni, ale szybko odwiodłaś Anglika od tego pomysłu. Zaproponowałaś coś związanego z orłem i ku twojemu wielkiemu zdziwieniu, Arthur przywołał najprawdziwszego feniksa. To jego właśnie mu podarowaliście.

Bliźnięta - z Belgią

Bella wykorzystała swój atut, jakim była jej pyszna belgijska czekolada oraz twoje umiejętności artystyczne. Przyszykowałyście równo 100 pudełek czekoladek ze wzorami orzełków na każdej osobnej pralince.

Rak - z Austrią

Bardzo długo namawiałaś Roderich'a, by zagrał na pianinie "Nie rzucim ziemi", jednakże w końcu Austriak dał za wygraną. Postanowiliście wykonać ten utwór "razem", to znaczy on gra, ty śpiewasz.

Lew - z Litwą

Razem z Tolys'em przygotowaliście specjalny prezent. Udało wam się zorganizować kilkadziesiąt pociągów, które równo o godzinie 12:00 wybrzmiały dźwiękami hymnu Polskiego na granicy polsko-litewskiej.

Panna - z Veneziano / Włochy Północne

Wasz prezent był oryginalny, a przy tym przepyszny. Feliciano przygotował specjalny rodzaj białego makaronu, a ty upichciłaś czerwoniutki sos pomidorowy. Razem tworzyły polską flagę narodową.

Waga - z Francją

Można powiedzieć, że kwiaty to jeden z bardziej popularnych prezentów, jednakże razem z Francis'em postanowiliście nieco go urozmaicić. W końcu nie zawsze dostaje się bukiet ze 100 róż. W dodatku w barwach biało-czerwonych.

Skorpion - ze Słowacją

Słowak wymyślił bardzo kreatywny prezent albowiem miała nim być figurka w wymiarze 1:1. Ręcznie rzeźbiona i ręcznie malowana. On zajął się rzeźbieniem, tobie zaś pozostawił malowanie. Szkoda tylko, że nie powiedział ci o wszystkich mikro szczegółach, które musiałaś wypełnić kolorem.

Strzelec - z Prusami

Gilbert zamiast zwykłego prezentu postanowił dać coś od siebie. Szkoda tylko, że tym czymś okazał się bardzo rozbudowany żart, w którym musiałaś mu pomóc.

Koziorożec - z Ukrainą

Gdy siedziałyście w kawiarni, mówiłaś jej o pluszowym kucyku, którego upatrzyłaś dla solenizanta. Ukrainka chyba nie do końca cię zrozumiała, gdyż następnego dnia zadzwoniła do ciebie z zapytaniem, jak spakować żywego kucyka.

Wodnik - z Czechami

Czeszka swój plan na prezent rozpoczęła znacznie wcześniej niż inni. Na tę okazję właśnie, utworzyła specjalistyczny rodzaj piwa. Twoim zadaniem było opakować je i znaleźć odpowiednie butelki.

Ryby - z Ameryką

I tym razem Alfred postanowił popisać się swoim HERO doświadczeniem! Co najmniej 15 godzin jeździliście po różnego rodzaju sklepach tylko po to, by nakupować białe i czarowne sztuczne ognie. Oczywiście w ilościach 100 na 100. Później następne kilka godzin układaliście je w taki sposób, by na niebie stworzyły flagę Polski.

____________________________________

Ja: *patrzy na feniksa*
Ja: *zaczyna go gładzić po piórach*
Ja: Arthur?
Anglia: Hm?
Ja: A czy Feliks będzie go widział?
Anglia: Em..
Ja: *facepalm*

Hetalia ~ ZodiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz