Specjalnie dla LitleRose123 :3
Baran
Francis uważa cię za przyjaciela, jednakże jest to raczej forma bliższego kolegi, z którym można zawsze gdzieś wyjść czy się napić.
Byk
Jesteście bliskimi przyjaciółmi. Francja zawsze znajduje w tobie oparcie i może wygadać się z najcięższych zmartwień.
Bliźnięta
Nie zna cię, jesteś dla niego niczym powietrze. Potrzebuję cię, ale jeszcze tego nie wie.
Rak
Jesteście z Francuzem blisko, a za razem daleko w kontaktach. Zagorzali wrogowie to najlepsze określenie waszej relacji. Praktycznie zawsze na konferencjach siedzicie jak najdalej od siebie.
Lew
Nie potrafił wyjaśnić tego racjonalnie, jednakże już od pierwszego waszego spotkania stałaś/eś się dla niego kimś ważnym.
Panna
Mówią, że rodziny się nie wybiera... Nie miałaś/łeś, więc zbyt dużo do gadania, gdy okazało się, iż Francis jest twoim kuzynem. Dalekim jak odległość z Ziemi na Jowisza, ale jednak...
Waga
Nie łatwo przechodzi mi to przez gardło, jednakże Francis jest twoim biologicznym ojcem, a zatem ty, jego córką. Dowiedziałaś/łeś się tego, gdy dla żartu zrobiliście sobie testy genetyczne i wyszły one pozytywnie, ku waszemu zaskoczeniu.
Skorpion
Jesteście bliźniakami jednojajowymi. Normalnie jak dwie krople wody! Wiele osób z waszego otoczenia mówiło, że gdyby nie charakter, nigdy by was nie rozróżniało.
Strzelec
Nikt do końca nie wie, jak do tego doszło, jednakże okazało się, iż Francis jest twoim potomkiem. Prawdopodobnie jesteś uosobieniem starożytnych Galów i innych rodów z tamtych ziem.
Wodnik
Macie ze sobą wiele wspólnego, więc nic dziwnego, że w krótkim czasie staliście się IBFF, tzn Internetowymi Najlepszymi Przyjaciółmi. Może i nie znacie się w realu oraz nie wiecie jak wyglądacie, to wasza relacja jest na bardzo wysokim poziomie.
Ryby
Jesteście sąsiadami w jednej z paryskich kamieniczek. Już nie raz ty lub on odwiedziliście siebie nawzajem czy pożyczaliście od siebie przysłowiowy cukier. Mieszkacie praktycznie drzwi w drzwi, więc to nie problem.
CZYTASZ
Hetalia ~ Zodiak
أدب الهواةJak sama nazwa wskazuje, zodiaki poświęcone są Hetalii. Zapraszam do czytania 😘