Postanowiłam, że co dziesięć zodiaków będę wstawiała coś poświęcone tylko jednej postaci.
Baran
Nie mogę... Po prostu drugi Prusy. Nawet śmieje się tak jak on i z tego co mi wiadomo, także ma małego kurczaczka pod swoją opieką...
Byk
[Twoje Imię] nie jest zwykłą dziewczyną, co to lubi się przebierać i przytulać. Jest wysportowana, opanowana i niesamowicie szybko ocenia sytuację. Jeżeli miałbym iść do wojska, to tylko z nią.
Bliźnięta
Ta dziewczyna to doprawdy ewenement. Jest strasznie pomysłowa. Dużo majsterkuje i projektuje. Imponuje mi jej pracowitość.
Rak
[Twoje Imię]? Jest dla mnie jak siostra. Taka młodsza siostra. Lubię się o nią troszczyć. To mój obowiązek.
Lew
*silny rumieniec* Ekhem.. Nawet ją lubię... Może bardziej niż lubię... Nawet mi się podoba..
-Zakochałeś się Bruder!Panna
Może i Włochy ma rację z tym całym "braterstwem dusz"? W sumie jak na to spojrzeć z tej strony, faktycznie dużo łączy mnie z tą dziewczyną... *delikatny rumieniec*
Waga
Jej zachowanie przyprawia mnie o dreszcze. Jeszcze chyba nigdy w życiu nie spotkałem kogoś o tak dziwnym i podejrzanym zachowaniu. Przeraża mnie.
Skorpion
Czasami mam wrażenie, że ona i Veneziano to bliźniaki. Zachowują się praktycznie identycznie. I ta ich wieczna miłość do pasty...
Strzelec
Mein Gott... Naprawdę, jej wypowiedzi są czasami tak osłabiające... *załamanie* Nie mam do niej sił.
Koziorożec
Zgryźliwa i złośliwa. Myślę, że powinna trzymać swój cięty język na wodzy.
Wodnik
Bardzo inteligentna. Może uda jej się namówić Gilberta do nauki? Jakiejkolwiek nauki...
Ryby
Uważam, że [Twoje Imię] jest bardzo miła i uczynna. Nie mam jej nic do zarzucania. Świetna przyjaciółka.
--------------------------------------------------------
Ja: Ludwig... Ale ja kocham się przytulać ;-;
Niemcy: ...
Niemcy: Nie zmienia to zbyt dużo...
CZYTASZ
Hetalia ~ Zodiak
FanfictionJak sama nazwa wskazuje, zodiaki poświęcone są Hetalii. Zapraszam do czytania 😘