• Dlaczego spóźniłaś się na ważną konferencję między państwową? •

258 32 24
                                    

Baran

Holender zmusił Cię do wysprzątania całego holu głównego. Nie odstąpił od Ciebie na krok, puki nie wykonałaś zadania. Przyczyną całego zajścia był fakt, że nie zdążyłaś podnieść papierka, którym nie udało Ci się trafić do kosza stojącego nieopodal.

Byk

Dzień wcześniej Duńczyk zaproponował Ci wspólne układanie LEGO. Szkoda tylko, że nie zdążyłaś zobaczyć, jaki projekt będziecie realizować. Było to Porsche w rozmiarze 1:1, które MUSIAŁAŚ skończyć, gdyż Matthias schował klucze z pokoju, w którym siedzieliście.

Bliźnięta

Rumunia postanowił wypróbować na tobie żart, którym chciał dopiec później Węgierce. Ty, myśląc, że wszystkie przybory to jedynie rekwizyty, przystałaś na jego propozycje. Niestety 'rekwizyty' były jak najbardziej prawdziwe. Zmuszona poświęcić trochę więcej czasu w łazience na namalowanie sobie brwi, nie dałaś razy złapać Rumuna.

Rak

Uganiałaś się za pijanym Anglikiem, którego później musiałaś przetransportować do domu, umyć, ubrać w miarę stosownie i z powrotem przenieść na konferencję między państwową.

Lew

Szukałaś tego Japończyka przez kilkanaście godzin, gdyż chciałaś mu zadać jedno, bardzo ważne, nurtujące Cię pytanie. Kiedy w końcu udało Ci się złapać go w jednym z kiosków, okazało się, że pytanie wyparowało z twojej głowy dobrych kilka godzin wcześniej.

Panna

Tino wpadł na Ciebie przypadkiem i korzystając z okazji, zaczął zasypywać Cię pytaniami dotyczącymi festiwali. Na jakich już byłaś, jakie chciałabyś zobaczyć, itp. Bardzo się spieszyłaś, ale patrząc na jego rozczulający wyraz twarzy, nie umiałaś powiedzieć mu 'Nie'.

Waga

Białorusinka urządziła Ci niezły maraton po tym, gdy uśmiechnęłaś się do Rosjanina. Przekonywania, że chciałaś zrobić tylko dobre, pierwsze wrażenie jeszcze bardziej rozjuszyły Natalie.

Skorpion

Gdy rozmawialiście przed rozpoczęciem konferencji, Berwald znienacka objął cię szczelnie ramionami. Trzymał tak dłuższą chwilę, a zapytany po zajściu, dlaczego to zrobił, odpowiedział, że słyszał, iż Finlandia lubi się przytulać i chciał sprawdzić, czy przypadkiem nie zrobi mu krzywdy.

Strzelec

Idąc parkiem w stronę wielkiego biurowca, zderzyłaś się z Islandią. Oczywiście od razu go przeprosiłaś, ale wyraz twarzy chłopaka pozostawał niezmienny. Na dodatek, ptak który był razem z nim, zaczął posyłać w twoją stronę mordercze spojrzenie, przez które twoja droga wydłużyła się co najmniej o 80%.

Koziorożec

Miałaś olbrzymi problem, gdyż Francis wyznaczył sobie Ciebie na swojego prywatnego stylistę. Na twoje nieszczęście, Francuz był bardzo niezdecydowanym i wybrednym klientem. Spędziłaś mnóstwo czas nad samym myciem mu włosów.

Wodnik

Bułgarii przypomniał się jeden ze śmieszniejszych momentów z życia jego i Rumunii. Postanowił podzielić się z kimś tą opowieścią, a że ty stałaś najbliżej...

Ryby

Spędziłaś cały dzień na szukaniu Roderich'a. Postanowił on sobie, że tym razem dotrze na miejsce docelowe samemu.
-Przecież nie jestem inwalidą- mówił - Mogę chodzić sam.
Jak widać było to zgubne w skutkach.

Hetalia ~ ZodiakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz