Baran - Litwa / Tolys
Spotkała go burza i postanowił przeczekać u ciebie, gdyż zapomniał parasola, bądź też Polska mu go zwinął.
Byk - Cypr / ?
Chłopak chciał pożyczyć cukier, ale zapomniał, gdzie mieszkasz dokładnie, dlatego chodził i szukał kilka dobrych godzin.
Bliźnięta - Germania / Gauthier
Dowiedział się od swojego potomka, że posiadasz psa. Nie mógł się oprzeć pokusie, dlatego przyszedł do ciebie niezapowiedziane, żeby go wygłaskać.
Rak - Hiszpania / Antonio
Nudziło mu się niemiłosiernie, gdyż Romano wyjechał do brata. Postanowił cię odwiedzić, ale nie przewidział aż takiej zmiany czasowej.
Lew - Autorka i Meksyk / Neko i ?
Zaplanowali imprezę-niespodzianke, ale chyba cię nie poinformowali, że odbywa się ona u ciebie.
Panna - Anglia / Arthur
Zobaczyłaś, jak zaczął wchodzić przez okno kuchenne, ale nigdy nie spodziewałabyś się, iż powodem tego "włamania" była ucieczka jednej z jego wróżek.
Waga - Imperium Rzymskie / Romulus
Miał niezbyt jasne myśli z tobą w roli głównej. (😏😏)
Skorpion - Rumunia / Vladimir
Po ostatniej wizycie stwierdził, że u ciebie bardzo ładnie pachnie. Przyszedł "obwąchać mieszkanie" jeszcze raz.
Strzelec - Australia / Jett
Tłumaczył się, iż jedynie pomylił domy, ale rumieńce na jego policzkach zdradzały niecne zamiary chłopaka.
Koziorożec - Liechtenstein / Lili
Mała Lili powiedziała, iż brat wysłał ją po twój biustonosz.
Wodnik - Ameryka / Alfred
Obejrzał jeden z horrorów i przestraszył się na tyle, że przebiegł całą dzielnicę prosto pod twój dom. Dla niego zawsze masz pocieszenie, prawda? I ciastka, które tak uwielbia...
Ryby - Słowacja / Jakub
Chciał zrobić kanapki, a ty jedna miałaś potrzebny mu składnik.
CZYTASZ
Hetalia ~ Zodiak
FanfictionJak sama nazwa wskazuje, zodiaki poświęcone są Hetalii. Zapraszam do czytania 😘