Medyadaki Eda Nur ASTEPE
-Aaaaah!!!!!
Şu an resmen tabanla bir bütün olmuş durumdayım. Beni güzel uykumdan sıçrayarak uyanmama ve yere düşmeme neden olan bu bağrışmalar da neyin nesi. Kapıyı açıp baktığımda adının Betül olduğu bilim insanlarının hiç bir şekilde tanımlayamadığı canlıyla her kavgamızda kafama vurarak amacının beyin hücrelerimi öldürerek bitirmek olduğunu söyleyen ve beyinsiz diye beni telefonuna kaydeden çatlak Elif bir olmuş kıskançlık kralım Ulaşkım' a bağırıyorlardı. Her ne kadar çabuk yatıp uyumak istesem de bunlar susmadığı sürece uyuyamayacağım için "Neler oluyor burda ?"diye bağırdım ve her zaman ki gibi yine beni umursamadılar. Demek beni takmıyorsunuz. Bende Arzu'yu üstünüze salarım.
Arzu'nun odasına gittim ve ilk dikkatimi çeken şey saatin 7.00 olduğuydu. Daha fazla sinirlenmem için çok yeterli bir sebep. Neden mi? Çünkü yaz tatilinin son günü saat yedi de uyandırılmak koalalar gibi neredeyse tüm günü uyuyarak geçiren biri için bu tam da cinnet geçirilecek bir sebep.
Bu sinirle Arzu'yu öyle bir sarstım ki - hayatımdaki en büyük ikinci hatayı yaptım ,birinciyi karıştırmayın-benim gibi pardon en az benim gibi çünkü kimse benim gibi yere düşemez- nasıl düştüğümü hatırlamıyorum ama siz çaktırmayın😉-
Tam bana kızmasını beklerken birde baktım ki yerde boylu boyuna yatmış uyuyor. HAYIR!!!!!!O uyuyamaz kesin ölmüştür yoksa bunun başka açıklaması olamaz şu an bana bağırması gerekirken yerde yatamaz.
Nabzını kontrol etmek için hem boynuna hem de bileğine dokunduğum anda kendimi yerde yatarken buldum.
- Aha işte aranızda bir akıllı yok. Kızı yere atıyorum uyanmıyor. Ölmüş mü ölmemiş mi diye dokunduğum da uyanıyor. Bir tane normal yok şu evde
A-Lan mal! Aranızda değil aramızda olacak. Nabzına bakmak yerine neden nefesimi kontrol etmedin ?
Evet haklı. Ben bunu neden düşünemedim? Ama bunu caktirmamaliyim neden çünkü ben mükemmelim.
- Ha nabız ha nefes. Ne fark eder? Hem o daha etik bir davranış
A-He he Tamam.Ne var ? Niye uyandırdın beni
Gözü saati görünce bağırarak "Hem de bu saatte" dedi.
-Haaa!O mu ? Sağır mısın? Bağırışmaları duymuyor musun ?
A-Bana ne? Hem benim odama fazla ses gelmiyor. Ben uyuyacağım git başımdan Eda.
-Oldu başka? İlla uyanman için senin odanda mı kavga etmeleri gerekiyor?
A-Off. Senin çeneni dinlemektense iner bakarım daha iyi.
Tek kaşımı kaldırmaya çalıştım evet çalıştım ve yine olmadı. Bir ben mi yapamıyorum şu illet şeyi?
Arzu tek kaşını kaldırarak :
A-Bunu mu yapmaya ÇALISIYORDUN?
Allah'ım bi de son kelimeye vurgu yapıyor. Bu kız cidden psikopat.
-He he sen çok biliyon. Hadi gidelim artık. Daha uyuyacağım ben.
***
YETEEEEEEEERR! Bir susun artık.Evvet işte beklenen ses geldi sayın seyirciler herkes mısırını eline alsın ve sahne de Arzu - Tabiii kimin arkadaşı -
Ulaş-Alın şunları basimdan.
Betül-Şuna bak hem suçlu hem güçlü
Arzu-Biri burda neler olduğunu anlatacak mi artık ?
Şu kızın her zaman doğru yerde doğru şeyi söylemesi bazen işime yarıyor. Ne güzel ben susuyorum o konuşuyor. Hiç şu uykulu halimle yorulmama gerek yok. Gerçi konuşsam da bunların beni takacağını sanmıyorum ama neyse biz konuya dönelim en son ne diyorduk?
Elif-Bu amip bizim Serhat'ı yolcu etmemize izin vermiyor.
Serhat , Ulaş 'ın abisi oluyor. Kendileri bizden bir yaş büyük fakat kendileri bizden on yaş büyükmüş gibi davranıyor üniversiteye geçtiği için
A-Ne yani tüm derdiniz bu muydu ?Tamam gitmiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Şapşal 1 Aptal
Teen FictionYa her şey başka bir olaya vesileyse Ya onlar için bir ortam hazırlıyorsa Sevdim sanarak neredeyse hayatını Değmeyeyen biri için harcadıysa Belki de yaşadıklarının içinde en iyisi tüm bunları anlatabilmek için 4 şapşalla birlikte gülüp aglamaktir...