Medyadaki Ulaş TAŞKIRAN
Ahhh koltukta yatınca boynum tutulmuştu. Hemen sağıma baktım çünkü gece omzumda uyuyan Elif'in ağırlığını hissetmemiştim. Tabi ki bizim Elif sert yerlerde yatamadığı için(!) Yere boylu boyuna yatmıştı. Ben de onu boş verip lavaboya doğru gitmeye başladığım sırada kapı çaldı. Hiç üstüme dikkat etmeden direk kapıyı açmaya gittim. Çünkü bakmaya korkuyordum. Yine de boş verdim çünkü bu hayatta güzel gözükmek istediğim tek bir kişi vardı o da bugün burda değildi. Kapıyı açtığım da karşımda Ulaş 'ı gördüm.
-Efendim
U-Iceri almayacak mısın?
-Ay pardon gel hadi.
U-Hmm içerden nefis kokular geliyor. Ne yaptın uyuyan güzel.Evet aralarında en çok ben uyuduğum için bana bazen böyle seslenirlerdi. Hatta telefonlarında bile öyle kayıtlıydı. Ulaş diyince fark ettim. Gerçekten de mutfaktan nefis kokular ve çatal bıçak sesi geliyordu.
-Sen de kokusunu alınca hemen geldin di'mi?
U-Ne sandın 😜
Ona gülüp mutfağa doğru gittim. Arzu ile Betül kahvaltı hazırlıyorlardı. Hatta hazırladıklarının yarısını bitirmişlerdi. Geriye ufak tefek şeyler kalmıştı. Acaba bu iki tembel yine ne yapmışlardı da kahvaltı hazırlıyorlardı. Yemek hazırlamayı bırak mutfağa bile iş için zorla sokardık bu ikisini. Bunlarda bi haller var ama hadi hayırlısı.
-Oooo bu ne sürpriz hanımefendiler normalde mutfağa zorla girdirirdik sizi ama şu an hem erken kalkmış hem de kahvaltı hazırlamışsınız.Ne iş?
B-Hiiiiiç sadece bugünlük bi sürpriz yapalım dedik.
Tam bi şey diyecektim ki Arzu arkamı gösterdi. Arkamı döndüğümde Elif gözlerini ovalayarak geliyordu. Galiba gurultumuze uyandı.Hep bir ağızdan Günaydın dedik. O da bize karşılık verip lavaboya doğru gitti. Betül yaklaşarak sesini biraz kıstı.
B-Bugün evde durmicaz. Bütün gün dışarda gezicez. Mağazalara gidicez, sinema izlicez,lunaparka gidicez,yemek yiyeceğiz kısacası Elif'in dikkatini başka yönlere çekmek ve moralini düzeltmek için elimizden geleni yapıcaz.
-Hem bunun yanında sizi Ulaş ile de barışmanızı kutlarız.
U-Hıh biz barışmışmıydık.
-Ulaş kaşınıyorsun.
U-Tamam tamam ya.
Elif gelince herkes bi durgunlaştı. Fazla sessizlik olunca konuşmaya karar verdim.
-Kızlar ben yüzümü yıkamaya gidiyorum sizde el birliğiyle sofrayı kurun. Ulaş sen de yardım et.
U-Ya of tam kızlar diyince kurtuldum diyordum. Ne güzel seviniyordum ne sonuna ekliyiveriyorsun cümlenin.
-Bu da benim bi özelliğim. Hadi çabuk olun.
...
Kahvaltıyı kaldırırken kızlar sanki biz hiç konuşmamışız gibi Elif'le bugün ne yapalım diye konuşuyorlardı. Fakat Elif'ın itiraz etme hakkı yoktu bu iki deli bir şeyi kafaya koydukları zaman onu yapana kadar kimse onları durduramazdı. Galiba Elif'te bunu anladığı için dediklerine hep olur ,ıyı peki gibi cevaplar vermişti. Gelmek istemiyordu ama zorla getirilecegini bildiği için şu ana kadar itiraz etmemişti. Ki bundan sonra etse de bi ise yarayacağını sanmıyorum. Çünkü yapılacakları bir kere kabul etmişti.
Bulaşıkları da yıkadıktan sonra hazırlanmaya başladık. Yarım saat sonra hepimiz hazırdık.
Ulaş'ın arabası olduğu için onun arabasına bindik. Ortak kararla önce takı ve süs eşyası satan yerlere gittik. Betül her zaman ki gibi takılara bakarken Arzu ile ben süs eşyalarına bakıyorduk. Arzu bi düş kapanı almaya karar vermişti. Bense çok güzel bir mücevher kutusu almıştım.
(Arzu'nun aldığı duş kapanı)
(Eda'nın aldığı takı kutusu)
Ordan sinemaya gittik. Çoğunluğun kararıyla macera ve aksiyon filmine gittik. Film bittiğinde filmi pek sevmemiştim. Çünkü filmden bi şey anlamamıştım ve beklediğim gibi bir final olmamıştı. Diğerleri de benimle aynı fikirdeydi. Ama zaten amaç birlikte vakit geçirmekti. Bu yüzden bunun pek bi önemi yoktu. Ordan çıktığımızda karnımız acıkmaya başlamıştı. Ulaş'ın yine abilik damarları kabarmıştı galiba çünkü bize öyle bi bakıyordu ki itiraz istemediği çok belliydi. Ulaş ne kadar umursamaz ve şımarık gibi olsa da aslında öyle biri değil. Bizi çok fazla önemser artık biz onun için babalarımızın ona emanet ettiği kızlar değildik. Hepimizi olmayan kız kardeşleri olarak görüyordu. Ve dediğim gibi de çıktı.
U-Şimdi söyleyeceğim şeyden sonra itiraz istemiyorum eğer öyle bi şey olursa geri döneriz.
Bi an çocukluğumuzu hatırladım. Ne zaman annelerimiz veya babalarımız bir araya gelse çok fazla yaramazlık yaptığımız için misafir olarak gelen bizi böyle uslu durmaya zorluyorlardı. Uslu durmazsanız eve gideriz diye. Şu an bunu uzun süre sonra tekrar duyunca hepimiz bi an gülümsedik daha sonra Ulaş konuşmaya devam etti.
U-Lunaparka gitmeden önce yemek yiyeceğiz. Orda pamuk şeker falan istersiniz şimdi onu da aç karnına yediremem size.
...
Yemeğimizi yedikten sonra lunaparka gitmeye başladık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Şapşal 1 Aptal
Fiksi RemajaYa her şey başka bir olaya vesileyse Ya onlar için bir ortam hazırlıyorsa Sevdim sanarak neredeyse hayatını Değmeyeyen biri için harcadıysa Belki de yaşadıklarının içinde en iyisi tüm bunları anlatabilmek için 4 şapşalla birlikte gülüp aglamaktir...