Medyada Elif SOYGULAR
Elif 'i aradıktan sonra evdekileri göndermeye karar verdim çünkü diğerlerine göre benim yanımdayken daha rahattı. Benim yanımdayken düşüncelerini daha rahat dile getiriyor duygularını daha içten yaşıyordu. Herkesin oturma odasında olduğunu düşünerek odamdan çıktım. Odaya yaklaştıkça sesler yükseliyor ve daha anlaşılır hale geliyordu. Ah Allah'ım bunlar yine mi kavga ediyorlar. Direk odaya girdim.
U-Ya ne demek sanane hem benden izinsiz gidiyorsunuz hem de sanane mi diyorsunuz.
B-Hayır yani senin derdin ne ?Serhat zaten biliyor senden habersiz gittiğimizi yani kızar diye korkuyorsan eğer merak etme biz durumu açıkladık ona
A-Aynen Betül haklı. Tam olarak derdin neyse söyle ona göre konuşalım. Sabahtan beri sırf bize bağırmak için aynı konuyu konuşup konuşup duruyoruz
-Ayy !!!Yeter hergün hergün sizin kavgalarınızı mı dinleyeceğim ben.
A-Kız haklı ben susuyorum çünkü bende bıktım artık bu kavgalardan.
B-Aynen
U-Hah!Biri kızınca hemen birlik olun zaten ben gelmeden önce birbirinizi yiyordunuz. Şimdi noldu?
Tam ikisi bir Ulaş'a bağıracaklarken tekrardan susturdum ve evden kovdum. Bu ne böyle iki gramlık akılları var zaten onu da kavga etmede kullanıyorlar.
Kapı zili çalınca geri geldiler sanıp bi hışımla kapıyı açtım tam bağıracakken Elif 'in ağlamaktan şişmiş gözlerini görünce sustum. Kapının önünden çıkıp Elif'e yol verdim. Kapıyı örtükten sonra mutfağa gidip hazırladıklarımı getirdim ve hepsini Elif'in önüne koydum. Normalde bunlar sağlıksız diyip yemez üstüne bi güzel azar çekerdi ama şimdi hem üzgün olduğundan dolayı hem de bana fırça atacak mecali olmadığından dolayı hiçbir şey demeyip sadece göz devirmişti.
Ben de hiçbir şey demeyip koyduklarımı yedim ve anlatmasını bekledim. Bi beş dk sonra
E-Gitti
Dedi. Bi an yanlış mi duydum acaba dedim çünkü o kadar sesiz söyledi ki hani biri hiç konuşmadı dese inanırım. Ve konuşmaya devam ettiğinde anladım konuştuğunu.
E-Gitti. Onca senelik arkadaşlarını ve onu seven kızı bırakıp gitti. Peki ne için sırf sevdiği kız için. Ben burda onun için yanıp tutuşurken o yüzünü bi kere olsun yakından görmek o güzel ellerinin sıcaklığını hissetmek isteyip çocukluğumuzdan beri yanında olmama rağmen yapamadım. Ha diyeceksin cesaret mi edemedin. Yok bi kere yap nolucak dedim hiç yapmayıp keşke yapsaydım demektense yapıp en azından denedim demek daha iyidir deyip denedim. Ama olmadı lanet olsun olmadı.
Sonunda hıçkıra hıçkıra ağlayınca ona sarıldım ve sakinleştirmeye çalıştım.
-Şşşş. Sakin ol. Eğer anlatmak istemiyorsan anlatmak zorunda değilsin.
E-Hayır anlatmak istiyorum. Uzun zamandır bunları içimde tutuyorum ve şimdi cesaretimi toplamışken yapmak istiyorum başka bi zaman yapamayabilirim.
-Tamam peki sen bilirsin.
E-Bi keresinde benden bi şey istemişti. Ellerine verirken dokunmak istemiştim çünkü çok uzun bir süredir dokunmamistim ve ben o sıcaklığı unutmak istemiyordum. Ama onun hiç öyle bi niyeti yokmuş aksine benden uzak durmak için günde acaba kaç plan yapıyordur.
-Hey öyle düşünme belkide senin rahatsız olacağını düşünüyordur. Biraz da olumlu düşün.
E-Öyle değil işte. Bunu sadece bana yapıyor diğerlerine karşı daha nazik. Mesela oradayken eline dokunacağımı anladı ve bunu sadece gözlerinin içine bakarak anladım. Olumlu bak diyorsun ama bunu tek olumlu tarafı en azından gözlerime baktı olur ki o da pek mutlu bi şekilde değildi.
Bi ân böyle anlatınca aklıma kendi yaşadıklarım gelmişti. Olumlu düşün derken aslında bunu kasttetmemiştim ama yine de bunu ona söylemeyecektim. O en azından daha sonra görecekken ben onun aşkla bakan gözlerini görmüştüm ki onda da o gözler bana değil başka birine bakıyordu. Ondan sonra onu uzun süre görmedim ve onu unuttuğumu düşündüm çünkü aklıma gelmiyordu onu düşünüp üzülmüyordum ta ki o güne kadar. O kadar uzun süre olmuştu ki gülerken yanağının kenarından her seferinde bana göz kırpan gamzesini bile unutmuşum. Ama o yine bana değil bir başkasına sunuyordu o güzel gülüşünü ve kimsenin dikkatle bakmadan göremeyeceği gamzesini.
Uzun süre sessizlik olunca Elif'ten tarafa baktım kucağımda uyuya kalmıştı. Benimde uykum geldiği için koltuğa kafamı dayayıp ben de uyumak için gözlerimi yumdum.
Bi tarafım uyumadan önce onu düşündüm inşallah rüyamda onu görürüm diye dua ederken
Diğer tarafım onu unutmaya çalışıyorum zaten bi de rüyamda çıkmasın onu gördüğüm rüyalar genellikle rüya değil kabus oluyor o yüzden görmeyeyim diye dua ediyordu.HAYIRLISI NEYSE O OLSUN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Şapşal 1 Aptal
Teen FictionYa her şey başka bir olaya vesileyse Ya onlar için bir ortam hazırlıyorsa Sevdim sanarak neredeyse hayatını Değmeyeyen biri için harcadıysa Belki de yaşadıklarının içinde en iyisi tüm bunları anlatabilmek için 4 şapşalla birlikte gülüp aglamaktir...