10.Bölüm

15 4 0
                                    


Eda'dan

Dün kızlar evde olmadığı için evin tüm temizliğini benim yapmam gerekiyordu ama benim gibi zeki bir kız yine yaptı yapacağını ve Arzu'yu evde tutmayı başardım.Tabi karşılığında onu dün ki yapacaklarını benim yapmam gerekiyordu.Aslında dün biraz temizlik yapınca kafam dağılmış oldu.O yüzden dün biraz daha iyiydim her ne kadar geceyi ağlayarak geçirsem de.

Dün pazardı ve ben okulların önce ki hafta açılmadığını öğrendiğim zamandaki mutluluğun tersini yaşıyorum şu an.Beni teselli eden şey sınıftaki gevezelerden birinin azaldığı ve Durdane'nin bizim sınıfta olacağıydı.Ama o gıcık kız yine gitmemişti.Her sene gideceğinin konusunu açıp diğer sene sanki onu diyen kendisi değilmiş gibi okula gülerek geliyordu.Amacı resmen bizi sinir etmekti.

üzerimi giyindikten sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittim.Kızlar beni beklemeden yemeğe başlamıştı.Normal de olsa neden beni beklemediniz diye tartışma çıkarırdım ama şu an üzerimdeki hem erken kalkmanın verdiği sarhoşluk hissi hem de okulların açıldığı düşüncesi yüzünden kendimi yaşlanmış hissediyordum.

-Öleceğim bir gün şu lanet okul yüzünden.Bu ne hepimize eziyet ediyorlar.

A-Sus da yemeğini ye zaten her yerim ağrıyor dün ki temizlik yüzünden bir de yetmezmiş gibi okulun ilk günü bugün.

-Benim susmayacağımı biliyorsun ben anca hasta olup da sesim kısıldığı zaman konuşmam onda da zaten boğazım ağrımasın diye yani onun dışında beni susturamazsın.

A-Neyse en azından derste sesini fazla duymuyacağım o yüzden konuşacağın zaman kısık sesle konuş lütfen.

-Aman ben de çok meraklıydım sana zaten.Bu arada Durdane direk okula mı gelecek yoksa onu biz mi alacağız?

D-Oooooo birileri beni özlemiş galiba 

Durdane'yi görünce hepimiz ona sarılmak için ayağa kalktık Arzu salağı hariç 

-Gerizekalı kuzenin gelmiş sen hala orda dıkınıyorsun kalk bi sarıl kıza o kadar yoldan gelmiş. Terbiyesiz seni!!!!

A-Salak kızı buraya getiren benim zaten sence de sarılmış olamaz mıyım önceden 

-Olsun bir daha sarıl 

A-Hiç alta kalma zaten .Hadi hızlı olun ilk günden okula geç kalacağız.

dedikten sonra mutfaktan çıktı.şu kızı gıcık etmek çok hoşuma gidiyordu.

E-Kızlar yeni hocalar gelmiş duydunuz mu 

-Valla ben tatile girince okulla ilgili tüm algılarımı kapatıyorum ta ki okul başlayana kadar gerçi o zaman da pek açmış olmuyorum ama neyse.

B-Eda bu sene sınav var biliyorsun değil mi?O yüzden bu sene çalışman lazım aslında sadece sen değil hepimiz .Tamam belki takdirle geçtik önceki seneleri ama hepimiz bir kaç eksiği var.Elif'in bile 

-Elif'in de eksiği varsa biz hayatta toparlayamayız o dersleri.Zaten hep merak ettim denemelerde hiç bir şey yapamazken okuldaki yazılıların bir kaçının da pek iç açıcı olduğu söylenemez.Her dönem bu sefer takdir alamayacağım diyorum sonra bir bakıyorum ortalamam 85'in üzerinde  oluyor.

D-Bu iyi bir şey değil mi zaten ne güzel her sene takdir getirmişsin daha ne istiyorsun?

B-Aynen

Arzu'dan

Eda mutfağa gelince hemen çıkmak için daha hızlı davrandım.Yoksa yüzümden ona bir şey söylemediğimi anlardı ki bunu ona nasıl söyleyeceğimi bile bilmiyordum.O yüzden belki de kendi kendine öğrenmesi daha iyi olacaktı çünkü benim anlatmamla değilde kendi gözleriyle görüp yorumlaması daha iyi olacaktı .Belki bu olay onu iyi ya da kötü yönden etkileyecekti ama en azından bazı şeylerin farkına varıp karar vermesini kolaylaştıracaktı.olacaklar hakkında hiç birimizin bir fikri yoktu.Bu nedenle ne yapmamız gerektiğine bir türlü karar veremiyorduk.

                                                                                ***

Herkes hazırlanıp kahvaltısını yaptıktan sonra Ulaş'ın evine geldik ve hep birlikte okula doğru yürümeye başladık.Aslında okul çok yakın değildi ama okulun ilk günü olduğu için biraz kendimize gelelim diye yürümeye karar vermiştik.Yolda yürürken gözüm Eda'ya takıldı her ne kadar ona söylemeyecek olsam da gördükten sonra onunla konuşacaktım. Okulda 5. dersten sonra öğle arası olduğu için rahat rahat konuşabilirdik.Hem ona anlatırdım gördüklerimi hem de onu karar vermesinde ve ne yapması gerektiğine yardımcı olurum.

Okula kapısı görünecek kadar yaklaştığımız da onları gördüm.Yanımda olan Betül huzursuzca kıpırdayınca onları sadece benim görmediğimi anladım.Ama en çok Eda'nın tepkisini merak ediyordum.Çünkü onun bu okulda olmasını gerçekten çok istiyordu her ne kadar bunu pek fazla dile getirmese de.

Eda'yı bazen anlamıyordum çünkü ondan vazgeçmek istediğini söylerken aslında onu görmek için can atıyordu.Ondan vazgeçtim diyordu fakat ona daha çok bağlanıyordu.Hatta bir ara onu unuttum diyordu bir iki hafta konusunu açmadı sırf bize onu unuttuğunu kanıtlamak için ki ben başından beri inanmadım ama üstüne de gitmek istemedim çünkü belliydi bu konuyu konuşmak istememesi kendince belki onun hakkında konuşmazsak onu unutması daha kolay olur sandı ama en sonunda dayanamayıp duygu patlaması yaşadı.Ve bu olaydan iki hafta sonra da onun buraya gelmesi hayatın bizle oynamadığının göstergesi değil de neydi?

Eda durunca hepimiz durduk çünkü ondan önce hepimiz onları görmüştük.Önce yüzü asıldı sonra tam tebessüm edecekken yüzünü ifadesizleştirdi .Galiba bunu Burak'ın  onun kolundan tutup sürükleyerek bize doğru yaklaştırdığı için yapmıştı. Onlar yanımıza fazla yaklaşmadan Eda Ulaş'a uykusu olduğunu ve havanın da soğuk olduğunu söyleyip onları beklemeden içeri gireceğini söyledi.Haliyle onu okulda yalnız bırakmayacağımıza göre biz de onunla beraber gideceğimizi söyledik.Biz bunları konuşana kadar Buraklar da iyice yaklaştıkları için dediklerimizi duymuştu.Eda dönüp bakmadığı için onun giderken kendisine baktığını görmemişti ki zaten öyle ço kuzun bakmadı bir bilemedin iki saniye ama bu Eda'nın her seferinde benim farkımda bile değil diyerek kendini üzmemesi için bir neden olabilirdi.

Sonuçta o an yüzüne bakmadığınız kişinin size bakıp bakmadığını bilemezsiniz ya size yakalanmamak için sizin ona bakmadığınız anı kolluyorsa bu da sizi her zaman izlediğini gösterir her ne kadar bunu kendi gözlerinizle görmeseniz de. O yüzden benim farkımda değil diye üzülmeyin belki de onun sizi fark ettiğinin SİZ farkında değilsiniz!!!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

4 Şapşal 1 AptalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin