1.-Chan

2.6K 94 17
                                    

Ma van Chan szülinapja, így a fiúkkal összebeszéltünk,hogy meglepetés bulit szervezünk neki. Woojin és Hyunjin lefoglalja Chant a stúdióban amíg én, Seungmin és Jeongin a tortát csináljuk. Míg a Changlix páros elmegy bevásárolni a további hozzávalókat addig a Minho és Jisung a dekorációval foglalkoznak. Már mindenki kész volt, az elbújás következett. Nekem itt különleges szerepem volt. Egy nagy ajándékdobozban kellett elrejtőznöm és majd a leader előtt ugrok ki.
Hirtelen nyílik az ajtó.
-MEGLEPETÉS!!!- ordítják egyszerre a fiúk.
- Köszönöm srácok. T/N hol van?- kérdezi az ünnepelt. Meglepődtél,azt hitted nem fogja észrevenni a hiányodat.
- Neki még van egy kis dolga de nem sokára ő is jön.- mondja Jisung.
- Na de nyisd ki az ajándékod!- ugrál a maknae.
Hallom a lépteket ahogy közelednek. Hirtelen elkezdtem izgulni. Már egy jó ideje érzek valamit Chan iránt,de nem tudom, kölcsönös-e. Jó kapcsolatban vagyunk,közel állunk egymáshoz. A tagok egymás közt nagyban shippelnek minket és már az esküvőt is tervezgetik. Még esküvői ruhát is kerestek! Csak reménykedek,hogy igazuk legyen.
- Wow, mi van benne ami ilyen nagy? Hoztatok nekem egy kengurut?
- Annál jobbat kapsz!- mondja játékosan Felix ,amin majdnem felnevettem.
Hallom, hogy Minho dobbant egyet a lábával. Ez a jel.
- Meglepetés!- kiáltom miközben kiugrom a dobozból.
Szegény Chan megijedt és hátraesett. Azonnal kimásztam a dobozból segíteni neki.
- Úristen Chan jól vagy?- térdelek le a nevető fiú mellé.
- Persze, jól vagyok. De azért rendesen rám hoztad a frászt. Ez pedig bosszút kiált!- vigyorodik el elégedetten.
-Mi?- be sem tudtam fejezni a mondatot mert a kenguru elkezdett csikizni. Tehetetlenül próbálkoztam szabadulni,de mondhatni élveztem is. Már potyogtak a könnyeim amikor végre szabadon engedett.
- Na jól van, abbahagyom. De még nincs vége!
- De, hogyha elfutok!- kiáltottam és ezzel már rohantam is a konyhába. A fiúk már feküdtek a röhögéstől.
Beértem a konyhába és gyorsan elrejtőztem a függöny mögé. Tudom nevetséges,de a pillanatban nem volt jobb ötletem.
- Megvagy!
-Nem, én nem.- mondtam,majd nevetve megöleltem. Átkarolta a derekam,miközben a karjaim a nyaka körül lógtak és a fejem belefúrtam a mellkasába.
Hirtelen Chan megszakítja az ölelést és mélyen a szemembe néz. Majd le az ajkaimra. Egyre közelebb hajol,én is így teszek míg ajkaink össze nem érnek. Finom,szenvedélyes csók volt. Éreztem,ezt már rég óta meg akarta tenni. Mikor elváltunk, homlokát az enyémnek döntötte.
- Figyelj T/N. Már rég óta szeretném elmondani...- itt megakadt egy picit.- Szerelmes vagyok beléd. Tiszta szívemből szeretlek. Mindig amikor látom mosolyodat és hallom a nevetésed, boldog leszek. Ha nem vagy velem üresnek érzem magam,mintha hiányozna a másik felem. Egyszóval: Szeretlek.
- Én is szeretlek Chan.
- Akkor, lehetne az a szülinapi ajándékom,hogy a barátnőm leszel?-kérdi félénk mosollyal az arcán.
- Ez inkább nekem ajándék.-mondtam, majd elmosolyodott és megcsókolt.

Halihó!:3
Mint minadannyian tudjuk...
MA VAN CHAN SZÜLINAPJA!!!!
Boldog szülinapot a kedvenc leaderunknek és a mi kis kengurunknak!💜💜💜

MA VAN CHAN SZÜLINAPJA!!!!Boldog szülinapot a kedvenc leaderunknek és a mi kis kengurunknak!💜💜💜

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Stray Kids- OneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora