Szerencsére ezen a héten, a suli legelső hetén, naponként csak 1-2 tanárt ismerünk meg. A mai napon pedig volt drámánk (aminek mindenki örült) és volt franciánk (ennek annál kevésbé).
Hajnalok hajnalán, reggel 6 órakor(!) csörgött a telefonom, mire én rekedtes hangon, meg sem nézve az illető nevét,aki hívott, felvettem a telefont.
- Haló?
- Szia T/N! Itt a kedvenc embered!
- Taemin?- kérdeztem félholtan.
- Majdnem. És ezt megjegyeztem. Jaemin vagyok!
- Nana mi a fenéért keresel ilyen korán? Még aludhattam volna 15 percet!
- Pont ezért hívlak, hogy ma hamarabb kell bejönnünk, megírta nekem este Chan.
- És ezt miért nem bírtad akkor elmondani?!
- Mert elfelejtettem.
-JAEMIN EZÉRT MEGHÖLLEK!!
- Szia T/N...- és ezzel letette a telefont.
Amint beértem az iskola épületébe és megpillantottam a barackfejet, aki szerencsére nem figyelt, ráugrottam a hátára egy egyszerű,de nagyszerű "MEGHALSZ" kiáltással. Csakhogy tervem nem jött össze mivel az a hülye elkezdett a büfé felé szaladni.
- JAEMIN MI A FENÉT CSINÁLSZ?!
- Kiengesztellek azért, mert felkeltettelek.
És vett nekem kávét! A kis aranyos. Tudja mivel lehet a mérges énemet lenyugtatni. NA DE!
Mikor visszaértünk a terembe, becsengettek. És kezdődik a francia. Jézusom, most ments meg! Ilyen és ehhez hasonló gondolatok fordultak meg a fejemben, míg be nem lépett egy adonisz a terembe.
- Sziasztok! Én Hwang Hyunjin vagyok. Én fogom nektek tartani a franciát és a drámát. Nem kezdek el pampogni a két tantárgy szépségéről, hisz az eltartana egy ideig és akkor mindenki bealudna. Bár ahogy látom valaki már kávéval készült az órára.- nevetett fel aranyosan, miközben ránk nézett. Szerintem az arcom lett az új definíciója a pirosnak.
- Kezdjünk el dolgozni! Nem nagyon komolyan, de szeretném látni,hogy kinek milyen az ejtése! Párokat fogtok alkotni és mindenki felolvassa ugyanazt a szöveget nekem. Nyissátok ki a könyvet Ouvrez le livre à la page 12 et lire le texte!(nyissátok ki a könyvet a 12. oldalon és olvassátok el a szöveget)
-T/N-yaa.
- Mivan barack? Párba akarsz lenni?
- Aham.- bólogatott aranyosan. Olyan cuki, hogy belehalok!
- Rendben, te kis ovis.- nevettem fel a kelleténél egy ici-picit hangosabban.
- T/N kezdhetitek a pároddal! Kit választottál?
- Jaemin lesz a párom.- mondtam vigyorogva.
- Akkor gyerünk!
Mindketten a könyvünkre néztünk és gyorsan átfutottuk a szemünkkel az említett szöveget. Mint kiderült, ez egy szerelmes szöveg. Micsoda szerencsém van ezen a héten wow!* kuc kuc irónia kuc kuc*
(J=Jaemin; T=Te)
(J)- Alors T/N, est-ce'que tu veux aller à un rendez-vous avec moi?
(T)- Oui, mais qu'est-ce'que on va faire?
(J)- Nous pouvons aller aux cinéma!
(T)- C'est une bonne idée!
*dans le cinéma, aprés le film*
(J)- Tu m'aime?
(T)- Pardon?
(J)- Je te demande si tu m'aime.
(T)- Oui. Je t'aime.
*fordítás*
- Szóval, T/N, lenne kedved eljönni velem egy randira?
- Igen, de mit fogunk csinálni?
- Elmehetnénk a moziba!
- Ez egy jó ötlet!
*a moziban, a film után*
- Szeretsz engem?
- Tessék?
- Azt kérdeztem, hogy szeretsz-e engem.
- Igen. Szeretlek.
*fordítás vége*
Hyunjin hirtelen elkezdett tapsolni, mire az egész csoport is ezt tette.
- Azta. Ez a páros nagyon ügyes együtt és külön is. Nagyon jó mindkettőtök ejtése és amilyen érzelmekkel olvastátok a szöveget az lenyűgöző volt! Ez majd jól fog jönni dráma órán is!- kacsintott ránk.
És ezzel vége is lett az órának. Egy letudva, már csak a dráma. Ha ott is párban leszünk én nem tudom mit csinálok!
Az említett óra el is érkezett, és minden lánynak csorgott a nyála a tanárra. Ch!
- Sziasztok! Igen,a franciások már ismernek engem, de azért elmondom, hogy Hwang Hyunjinnak hívnak, de tegezzetek nyugodtan. A mai órán 4 fős csoportokban fogunk dolgozni és én megadok egy szituációt, amire improvizálni kell! Az első csoport legyen... T/N, Jeno, Momo és Jaemin!
- Hát úgy látszik nem menekülsz előlem.- ugrált mellém a csapat utolsó tagja.
- Sajnos tényleg nem!- forgattam meg a szemem, reakcióra várva. De úgy őszintén, ki nem akarna ezzel a sráccal lenni.
- Ó itt az ideje a bosszúnak. CSIKITÁMADÁS!!!- kiált fel mire én csak hátrálni kezdek.
-Neeeeee!!!!- visítok fel, amikor utolért a gyilkos. Már potyognak a könnyeim, amikor a mi csoportunkat szólítják a kis színpad szerű valamire.
- Jól van srácok! A szituációban Jaemin és Momo egy párt alkotnak, amit T/N és Jeno nem néznek jó szemmel. Az érzelem a féltékenység lesz. És tessék!
- Jaj Jaeminiiie oppaaaa! Én úgy szeretlek! Nem megyünk el valahová?- kérdezi Momo nyávogós hangon. Wow, de ügyes. Momo egyáltalán nem egy ilyen kaliberű lány!
- De persze mehetünk!- mondta Nana.
Amint "odaértek" ,mi Jenoval beléptünk a jelenetbe.
- Hallod nem hiszem el, hogy összejöttek!- modnta Jeno, mintha csak arra várna, hogy vígasztaljam.
- Elhiheted, hogy nekem sem jön be a szituáció.
- Sziasztok!!! De jó, hogy összefutottunk! Hé Jeno van valami baj?- kérdezte Momo a karakterét tartva. Amíg ők társalogtak, mi egymásra pillantottunk Jaeminnel, tényleg alakítva azt, hogy féltékenyek vagyunk. Mondjuk nem volt nehéz látván az összekulcsolt kezeiket. NA JÓ, ÉN SZERINTEM KEZDEK MEGŐRÜLNI!
- És ti mit csináltok ebben a parkban?- tette fel a kérdést Momo.
- Eljöttünk sétálni és beszélgetni. Ti hogyhogy erre jártatok?- néztem Jaeminre.
- Háát...
- Randin vagyunk! Ti nem akartok velünk jönni? Lééégysziiiii!!!!
- Hát jó.- egyeztünk bele egy idő után. A jelenet egy idő után átfordult abba, hogy Momo Jeno mellett volt, míg én Jaemin oldalán "sétáltam".
Hirtelen egy kezet éreztem meg az enyémen.
- Szerintem maradjunk le tőlük, jól elvannak.- mondta mosolyogva.
- Rendben. De amúgy ez nem a "ti randitok"?
- Hát úgy néz ki, már nem.- mondta miközben átölelt.
- ÉS VÉGE. Bravo gyerekek nagyon ügyesen játszottátok a karaktereiteket. Nagyon tetszett, ahogy az egész cselekmény átfordult abba, hogy végül megtalálták azt, akit tényleg szerettek. A következő órán a kialakult párok egy kifejlett kapcsolatot fognak alakítani. Az idézőjeles házi mindenkinek, hogy a következő óráig úgy kell viselkednetek, mint akik szerelmesek! Hívjátok egymást édes neveken, ismerjétek meg a másikat, éljétek bele magatokat! És amiért ez a csapat ilyen kiválóan szerepelt, mindannyian kaptok egy 5öst!
Mind a négyen elkezdtünk éljenezni, mire csak valaki átöleli a derekamat hátulról és a fülembe súgja:
- Ügyes voltál Jagi.Na halihó Sheeps!
I mean...
ONIONHASEYO!
Fúh de régen nem volt már rész bocsánat!
Deee most itt van egy jó hosszú rész Hyunjinnal! :P
Amúgy a másik könyvhöz a kéréseket továbbra is gyűjtöm.;)
És mindenkj hallgassa meg Taemin új dalát!!! Én rá vagyok függve!*-****
Na de...TAKAMOTO EVERYBODY!!!사랑해!❤️💛💙
KAMU SEDANG MEMBACA
Stray Kids- Oneshots
Fiksi PenggemarNem tudom ti hogy vagytok vele,de én alig találok Stray Kids-es oneshotokat. Ezért úgy döntöttem,ezen változtatunk.