Ez az év is véget ért. Idén rosszabbnál rosszabb dolgok történtek veled. Otthagytak akiket szerettél, majd volt egy depressziós időszakod, és végül belecsöppentél egy valószínűleg egyoldalú szerelembe. Katasztrófa nemde? Ezek után arra a döntésre jutottál, hogy eliszod a bánatod és elmész a kisebb buliba a barátaidhoz, pedig már készültél lemondani azt. Elkészülsz, és a választásod egy egyszerű térden szakadt farmerre és egy fekete pólóra esett, hiszen csak a tűzijátékra mentek ki. Gondoltad azt akkor.
Mikor a helyszínre érkeztél, akkor a társaságod egy csoportos ölelésbe vont téged, majd elkezdtetek beszélgetni, úgy igazából midnenről. Kinek milyen szar élménye volt és, kinek mik a tervei 2019-ben. Azonban rád is sor került, és nem is tudtad,mit kéne mondj.
- Na T/N, mit vársz 2019-ben? Mit akarsz majd csinálni.- kérdezte az egyik srác.
- Hát őszintén szólva...- mondtad volna, de a melletted ülő barátnőd félbeszakított.
- Az a cél, hogy végre szerezzen magának valakit.- oltott be, mire te csak vállánál fogva meglökted. Persze mindenki nevetett beszólásán, te is ezt tettetted. De belül pedig mart a fájó igazság, hogy téged senki sem akar, hogy mindenkinek van már valakije, csak te vagy egyedül. Pedig lenne valaki, aki tökéletes a számodra. Akibe az év során belehabarodtál, de nem érzed viszonzottnak. Az rendben van, hogy a többiek azt mondják, hogy biztos szeret téged Ő is, hogy biztos csak fél megközelíteni. De tudod, hogy ez nem így van, és azért mondják neked ezeket a kegyes hazugságokat, hogy a lelked ne törjön apró darabokra.
- Hát, tényleg jó lenne már valaki...- modntad majd elnevetted magad, hogy fenn tartsd a látszatot. Hogy úgy tűnjön, mintha jól lennél.
- Na és neked mik a céljaid?- kérdezték Tőle.
- Hát van valaki, akibe bele vagyok esve, de nem hinném, hogy kölcsönösek az érzéseink.- mondta kicsit szomorúan. A többiek elkezdtek 'úúú'-zni, mire én csak felnevettem.
Nagyon gyorsan telt az idő, és persze ennél gyorsabban fogyott az alkohol is. A testedet minden egyes pohár után átjárta a meleg. Persze mértékkel ittál, de attól még neked is jobb hangulatod lett az italok után. Hirtele azt vettétek észre, hogy 5 perc múlva éjfél, és ezzel beköszönt az új év is. Miközben átgondoltad, az év történéseit, arra lettél figyelmes, hogy visszaszámlálnak.
- 10
- 9
- 8
- 7
- 6
- 5 - ekkor 2 kart érzel meg a derekadon, amik hátulról ölelnek téged.
- 4
- 3
- 2 - mondod alig hallhatóan, mert a bizonyos valaki, aki mögötted volt, úgy döntött, hogy magával szembe fordít.
- 1.
Ezt már az akkaidra suttogta, majd a következő pillanatban, az ajkaidra tapadt. Hirtelen szembe találtad magad Vele, álmaid főszereplőjével, aki pillanatok alatt belopta magát a szívedbe. Azzal, aki most éppen téged csókol.
Érzed az alkohol ízét, miközben lehunyod szemeidet. A testedet jobban átjárja a forróság, mint amikor ittál. Az erős karok, amik között eddig voltál, azok most még szorosabban, de egyszerre lágyan szorítottak szerelmed testéhez. Elfogott a mámor érzése, ezzel az egyetlen csókkal, pedig meg is pecsételődött az egész éved.
Amikor elváltatok egymástól ezt az egy mondatot hallhattad egy újabb csók és további események (képzeletre bízom) előtt:
" Szeretlek, és komolyan gondolom, nem az alkohol beszél belőlem."
Azóta is boldogan éltek együtt, akkor nem is gondoltad volna, hogy ilyen jó éved, sőt éveid, akár mondhatnám már úgy is, hogy ilyen jó életed lesz.ONIONHASEYO!
BÚÉK MINDENKINEK!!❤️💛💙
- Gyerekek, milyen cuki már Felix ezen a képen?!!!? AHHHH (that's my aussie bias bishes)
- Tudom, rég nem volt rész és bocsánat, ebben az évben igyekezni fogok!!!💚💚💚
-Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én szomorú vagyok hisz a Wanna One tegnap oszlott fel. Örülök, hogy Sungwoon és Minhyun visszakerülnek a bandájukba, de nekem a Wanna One nagyon sokat jelentett.🖤🖤🖤
-Gyerekeim mindenki hallgasson 5 seconds of summert, nézzen bosszúállókat. És nézzétek a When we were young 2018 című sorozatot!!!!
És amire most rá vagyok függve az nem más, mint.....*dobpergés*.....DIMASH! Mindenki hallgassa meg. Olyan hangja van a srácnak, hogy minden egyes alkalommal amikor hallgatom, kiráz a hideg!!!!!
- Amúgy a kis szösszenet úgy készült, hogy ezt bárkivel elképzelheted. Remélem tetszett!:DDD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids- Oneshots
Hayran KurguNem tudom ti hogy vagytok vele,de én alig találok Stray Kids-es oneshotokat. Ezért úgy döntöttem,ezen változtatunk.