7.- Jisung

1.2K 58 4
                                    

    Mindannyian tudunk az osztályokon belüli klikkekről. Vannak a "menők" és a "nyomik". És nekem ebből elegem van. Mikor új gimibe mentem, fél éven keresztül én is népszerű voltam. Mindenkivel jó kapcsolatot ápoltam. De ennek vége lett. Most megint a lúzerekhez tartozom. Meg sem lep. Igaz volt egy srác akivel verébtábor óta jóban vagyok, de vele nem vagyunk nagyon közeli kapcsolatban. De Ő végig ott volt mellettem. Ezelőtti szülinapomon is kettesben maradtunk a nap végen. Barátságnál tovább persze nem jutottunk.
    Ma is gyomorgörccsel megyek suliba. Amikor kinyitom az ottani szekrényemet, sok papír hullik ki belőle. Nehogy azt hidd, hogy szerelmes levél! Az összes belőle szemét.  Ebben a pillanatban valami hideg folyadékot érzek végigcsorogni a fejemen, le a nyakamra és tovább. Megfordulok és persze kiket másokat is látnék, mint bunkó paraszt srácokat, mind mellett egy ribanccal. Igen, ez az én osztályom.
    Mielőtt bármelyik is mondhatott valami ostobaságot, elsétáltam a mosdóba és egy szemforgatással rájuk hagytam a mindennapos hülyeségeiket. Szerencsére van nálam váltó ruha. Nem először fordult elő valami ilyesmi. Amikor elmondtam a testvéremnek a történteket, azonnal összeállított nekem egy öltözéket a tudtom nélkül.
    -ÚRISTENEM CSAK EZT NE!- néztem rá a kis csomagra. Benne volt az a 2 ruhadarab, amiben a legkellemetlenebbül érzem magamat. És persze a tesómnak ez a kedvence rajtam. DE ÚGY NÉZEK KI BENNE, MINT EGY KÖTÖZÖTT SONKA!!!
A kis csomagban egy szürke crop top és egy magas derekú fekete szoknya volt. Nem tudtam mást tenni,mint felvenni azokat.
    Amikor kiképtem a mosdó ajtaján, hirtelen mindenki rám nézett. Eskü olyan volt, mint egy filmben. Én meg csak csendesen sétáltam végig a folyosón, amin kínos csend uralkodott. Amikor beléptem a terembe, odasiettem a helyemre, mintha semmi különös nem lenne rajtam.
    Így ki tudtam bírni a nap további részét. Amikor hazaindultam, már azt hittem megúsztam. De persze Murphy megint lecsap az átkozott törvényeivel!
-Oh a stréberünk próbál menő lenni!- nevetett fel a társaság, akiket szívből gyűlölök. Elkezdtem szó nélkül sétálni, hátha egyszer elengednek végre.
    Pár másodperccel később már a földön találtam magam. Biztos vagyok, hogy az engem érő ütések és rúgások újból nyomot fognak hagyni. Igen, korábban is vertek már meg, amit otthon csak egy elestem tesin kifogással intéztem el. De ezek egyre többször történtek meg és egyre jobban fájtak.
    Miközben próbáltam visszatartani a sírást, valaki belerúgott a nyomorszámba, mire én megpróbáltam ordítani, de egy hang sem jött ki a torkomon. Az a legrosszabb, hogy a srácok bántanak fizikailag, a lányok pedig szóban. Így ők (a csajok) ott álltak egy fánál, reszelgették a körmeiket, míg én a hideg betonon szenvedtem.
    Hirtelen még valaki elterül a földön. Valaki leütötte őt. És sorra a többieket is. Majd odament a lányokhoz leordítani őket, hogy miért álltak ott és miért nem segítettek rajtam. Mikor próbáltam ráállni a lábaimra és megtenni pár lépést, elsötétült minden előttem.
   Amikor felébredtem egy ismeretlen, valami stúdiónak még nem mondható helynek a kanapéján találtam magam. Ekkor valaki hirtelen 8 srácot találtam magam körül és egyet a mikrofonnál. Ő kifejezetten elnyerte a figyelmemet. Szőke hajával kitűnt a többiek közül, szemei élvezettel tele csillogtak,arca egy mókuséhoz hasonlított. Egyszerre volt olyan aranyos, hogy a leghidegebb szíveket is megmelengette, de olyan sexy volt, hogy azt hittem meghalok.
Hirtelen jön az ő sora a dalban.
- Ijen an hae.~ - mondja suttogva mire a többiek elkezdenek visítani elfeledkezve arról, hogy én is ott vagyok. Itt az alkalom, hogy láthatóan is felébredjek.
- Ahh Jisungie ez "killing part" lesz!- mondja az aki a pultnál ült, erre én is felültem lassan. Hirtelen Jisung lekapja a fülesét és kifut az ajtón egyenesen felém. Amikor elém ért hirtelen a kezémnél fogva magához húzott, felkapott és megforgatott a levegőben.
- Jajj nagyon örülök,hogy jól vagy T/N!- mondta még mindig erősen szorítva engem. Honnan tudja a nevem?
- Köszönöm, hogy segítettél rajtam. De honnan tudod a nevemet?- kérdeztem a szemébe nézve mosolyogva.
- Onnan, hogy már régóta tetszel. És részben miattam is csúfoltak, mert azt akarták, hogy őket szeressem helyetted. Sajnálom,hogy ezen keresztül kellett menned.- vallott színt fejét lehajtva.
- Semmi baj, nem a te hibád, hogy ők idióták. Mondjuk ki ne akarna tetszeni neked.- mondtam, majd elpirultam és a tenyerembe temettem az arcom, mert rájöttem mit is mondtam.
2 perccel később már Jisung ajkait éreztem a sajátomon. Melegség töltött el, biztonságban éreztem magam a karjaiban, amit már régóta nem mondhattam el. Vele akarok maradni örökre.

MEGHALTAM ( Chan felesége:3 kedvenc kacsám:3❤️💛💙)

SARANGHAEEEE EVERYBODY :3

Stray Kids- OneshotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant