Истината

32 5 1
                                    

Когато паднах , Техьонг извика името ми и дойде до мен. Помогна ми да се изправя, но целият ми крак беше в кръв. Казах му да ме остави , защото мога да се оправя и сама , но той настоя да ме заведе вкъщи и да ме превърже. Съгласих се. Не можех да ходя , затова той ме взе на ръце и ме занесе до входната врата. Отключих и двамата влязохме . Седнах на сепарето . Обясних му къде е аптечката и не след дълго той я донесе. Докато превръзваше крака ми , аз заспах.
.............................................................................
НА СУТРИНТА
Събудих се на дивана. Бях завита с одеало а под главата ми имаше възглавница. Пред мен беше спящия на стола Техьонг. Толкова е грижовен. Реших да му се реванширам със закуска. Направих пай. Той се събуди. Каза ми:
-Нямаше нужда! Трябва да си почиваш! Искам да ти се извиня за снощи от името на Джин.
Като чух името на онзи ми причерня. Подканих Те-те да седнем да закусваме . Седнахме . Тъкмо започнахме да ядем и вратата се звънна. Той каза , че той ще отвори. Бяха приятелите му. Джимин каза:
- Ееее Техьонг , къде ли не те търсихме, а ти си бил тук , сам с момиче! Явно вече се превръщаш в мъж, а?!
Техьонг:
- Нищо не се е случило! Тя падна и аз я доведох до тук. После ѝ помогнах. Беше късно и нямаше как да се прибера!
Намджун:
- Добре, добре! Все тая! Джин дойде да се извини , а аз искам да поговоря с теб.
Джин влезе без покана и ми каза:
- Съжалявам за думите си!
Аз:
- Щом съжаляваш , защо го каза?
Сокджин:
- Не мога да ти обясня ! Когато му дойде времето , ще ти кажа!
Отдръпнах се , за да потърся Техьонг . Случайно чух разговора му с Намджун.
Намджун:
- Знаеш ли защо Джин обиди Тейлър?
Техьонг:
- Не и не ме интересува. Няма право да обижда никого по този начин, най-малко приятелката ми! Аз обичам Сокджин , но обичам и Тейлър. Знам , че "обичам" е силна дума за момиче , което почти не познавам. Това е любов от пръв поглед.

Като чух , че ме нарече негова приятелка и че ме обича , се зарадвах много. Мислех , че чувстата ми са несподелени.
Намджун:
- Те , Джин обича Тейлър! Той я е ревнувал! Не казвам да се разделиш с Тейлър , нито заемам страната на Джин , но според мен приятелството е по-важно от любовта. Особено приятелство градено толкова години.
Техьонг:
- Какво ми намекваш? Да отстъпя Тейлър на Джин?! Като някаква играчка?
Намджун:
- Не. Обясни ѝ как стоят нещата. Но ако за теб тя е по-важна от нас ... Не те изнудвам, но нали знаеш , че ако вие се скарате с Джин , всички ще трябва да се разделим и да поемем по различен път.
Техьонг:
- Ще помисля!
Бях шокирана. Това е тест . Ако той избере мен , значи истински ме обича. Джин стоеше в кухнята. Съжалих го. Реших да се правя на ударена докато не разбера решението на Техьонг.

Real love is unforgettable Onde histórias criam vida. Descubra agora