Събудих се . Малко се уплаших , защото като отворих очи видях лицето на Джин твърде близко до моето. Той седеше на земята. Беше сложил лактите си ,на леглото , а брадичката му беше отпусната в дланите му. Взираше се в мен. Попитах го:
- Какво правиш? Защо ме гледаш така?
Той:
- Просто ми беше скучно. Много си сладка докато спиш! Знаеш ли, че бълнуваше? Междудругото днес изглеждаш по-добре .Направих закуска. Ела да я опиташ.
Аз:
- Чувствам се по-добре ! Ще я опитам когато се оправя. Нормално е да бълнувам. Нали имах температура!?
След това го изритах от стаята. Измих зъбите и лицето си. Облякох по-плътни дрехи и сресах косата си. Слязох. Той ми беше приготвил филийки, пържени яйца , палачинки, йогурт и бисквити. Като видях това , лигите ми потекоха. Седнахме. Аз започнах да ям , каро невидяла. На всичкото отгоре и млясках. Той ме погледна и се изхили. Малко се засрамих, но продължих да ям. Все пак вече сме приятели, няма какво да се крия. Надигнах чашата с вода и докато пиех Джин докосна свободната ми ръка.
Джин:
- Не знам , дали да те питам? Страх ме е..., но този път ще го направя. Искаш ли да и-излезеш с мен?
Аз се задавих . Той рязко стана и ме потупа по гърба. Цялата бях червена. Джин си седна на мястото и ме попита:
-Е.. Какво мислиш?
Аз:
-Защо не. Къде ще ходим и в колко часа?
Ами ще ти пиша, защото момчетата ме викат. Та понеже ти нямам номера,ще ми го дадеш ли? Иначе няма как да се разберем.
Аз:
-Записваш ли? 08хххххххх
Джин:
-Мерси. Ще ти пиша и като тръгна да те взема ще ти звънна.
Аз:
-Добре.
ESTÁS LEYENDO
Real love is unforgettable
RomanceИстория за младо момиче , което намира любовта в лицето на един от членовете на #BTS , но после всичко се обърква! Приятно четене!