#5

8.9K 281 11
                                    

Raffael

A cigit elszívtuk, majd Harry-vel elindultunk ki a bejáratba. Közben Tiffany beért a kocsijával, az anyóson pedig Anna ült.
Na ezt már szeretem... Előregondolkodott a csajszi, ezért veszek neki egy új kocsit. Amúgy is szereti az Audikat, egy RS7 szerintem még passzolna is hozzá.
- Kössz Tif. - pattantam is ki a kocsiból.

Tiffany a fejével a csaj felé biccentett, majd megindultam hozzá. Minél előbb letudjuk annál jobb.

Gyorsan kiráncigáltam a kocsiból, és megragadtam a csuklóját, és húztam befelé a házba. Ezt neked amiért megléptél.

- Ez fáj baromarc... Tudok magamtól is menni. - Ne most nyafogj itt mert felrobbanok.
- Leszarom, fogd be. Ha még egyszer beszólsz megbánod!- Ránéztem hogy fogja be.
- De engedj már el! Süket vagy? - próbálta cibáltni a karját, de olyan erősen tartottam, hogy csak vergődött.
- Kuss legyen már! Betapasszam a szádat? - Egyre gyorsabban is mentem kibaszásból, alig bírt utánam jönni.

Gyorsan felhoztam az emeletre, és az egyik vendégszobába bezártam... El lesz ott egy ideig.

Én pedig egyenesen tartottam Tiffanyék után.
Benyitottam az ajtón, és Tif már a gép előtt ült és pötyögött. Harry és Rob az xbox-on Need For Speed-et játszottak.
- Mi van köcsög nem bírod az iramot? - szívta Rob, Harry vérét.
- Álmodban sem, porig verlek. - nevette.

A srácok észre vettek, és leállították a játékot, Tiffany pedig megfordult a bőrszékben, így egyenesen rám nézett mindenki.

- Na mit sikerült kideríteni? - kérdeztem és a számítógép felé indultam. Egy széket odahúztam, és leültem. A fiúk meg mögém álltak.

- Nem sok minden. - görgetett a gépen a csajszi. - Négy éves kora óta Brucewillben él, azelőttről alig van infóm. - sóhajtott.

- Szülők? - kérdeztem a gépet figyelve.

- Nézem. - kutakodott egy darabig, majd lefagyva nézett rám.

- Mi az? Mondd már. - gondoltam hogy szórakozik, de a szemében az aggodalom nem ezt mutatta.

- Itt egy befogadási nyilatkozat Apja Jarry Clay... Anyja Joanne Clay.
Régebbi forrásokban Anna anyakönyvében Damien O'Brian mint biológiai apja szerepel, anyja Marie Hook. - nézett rám.

- Ne! Ez azt jelenti! - Ez hihetetlen. - Ilyen nem létezik. - Csapkodtam az asztalt, és fogtam a fejem. Szóval ő az.  Félig örültem, de félig rettegtem.

- Akkor mit csináljunk most? - kérdezte aggódva Tiffany.

- Nem tudom basszameg. - fújtam ki a levegőt.

- Nem hagyhatjuk elmenni. Elvégre a leendő menyasszonyod. - Szólt közbe vigyorogva Harry.

- Ne akard hogy pofán vágjalak. Ez kurvára nem poén. - Az idegeimen táncolnak... -  Régen sokat kutakodtam apám után, és az iratokban találtam egy szerződést, amely pont Damien O'Brian és apám Thomas Black között íródott.
Csak azt nem értem miért került nevelőszülőkhöz. Tudtommal amikor kislány volt meghalt.

- Jó csak oldani akarta a feszültséget. - Vágott szomorú fejet Rob, és átkarolta Harry vállát

- Itt kell maradnia...- gondolkodtam hangosan. - Mikor van a születésnapja, és hányadik? - szóltam Tiffany-nak

- Október 14.-én tölti a 20.-at...Pont ami a szerződésben van. - mondta hangosan

- Három hét sincs addig. Apám vajon tud erről? Szerintem biztosan, hiszen ők rendezték így a történetet. Bizonyára keresi. Nem akarom hogy rá találjon. Ki tudja mit akarhat vele. Ugyan mit hát teljesíteni az igéretet.- mondtam magamban.

- És szerinted... Nem fogja itt keresni? - Dobta a kérdést Harry.

- Remélhetőleg nem. Elvégre én nem  tudok a szerződésről, említette csak hogy akart ilyet, de a lány meghalt egy autóbalesetben. Ezt hazudta, de nem tudta hogy én előtte jártam két lépéssel, és egy komplett másolat is van nálam. - vigyorogtam

- És el is akarod venni? - kérdezte Rob, immár visszaült az Xbox elé.

- Hát... én nem... De apám akaratán sose tudtam felülkerekedni. - ezen most elgondolkodtam.
Ha elveszem, akkor háborúkat kell kiállnom hogy megvédjem. Elég sok orosz maffia és diller keresheti a lányt, mert attól függetlenül hogy azt mondták meghalt, a többi maffia belsős kémei fotókkal alátámasztotta, hogy nem igaz, csak éppen a lányt sose találták meg. Vérdíj van érte, a múltja miatt bujdos... mert az ő apja maffiavezér volt, meg az én apám is. Megölte az ellenségét, az orosz maffiát, és az apja eltűnt a föld színéről, és a lányé az egész maffia, de nő nem vezetheti, ezért akarja mindenki magának... plusz megölni...
A lány előkerült...és csak mi tudunk róla. Ez előny... De hamar rájönnek ha mi is ilyen gyorsan megtudtuk. Még apám mesélte hogy Damiennel nagyon jóban voltak, mert mind a ketten külön- külön maffiák voltak, egyben jó barátok. Amikor a lánya megszületett, eldöntötték hogyha valamelyikőjüknek baja esik, akkor az üzlet ránk marad az egész egyben.
Csak el kell vennem... Ennyi lenne az egész? Akkor minden az enyém lenne, az egész alvilág a lábaim előtt heverne. Bár a pénz abszolút nem érdekel, szeretném ha az összes féreg megbűnhődne, akik benne voltak az egészben. Az életem árán is...

DrogbáróWhere stories live. Discover now