#17

6.6K 224 8
                                    

*cukiskodós jelenet ajándék rész következik, fangirl-jeim készüljetek*
💋😍

Raffael lépett be a szobaajtón, arcán széles mosollyal.
- Na? Hogy tetszik a ház? - ült le mellém, majd úgy mint én, hátra vágódott.
- Gyönyörű. - csodálkoztam, majd az arcom felé fordítottam.
- Akár csak te. - mosolygott rám kedvesen. Nem tudom mire venni a bókját, először hülye fejet vágtam, majd zavartan elmosolyodtam, és egy hajtincsemet az a két ujjam közé veszem és birizgálom.
- Nem megszokott tőlem mi? - röhögött magán.
- Hát még gyakorolnod kell. - keltem fel, és kuncogtam. Nehogy már ő legyen itt az aki mindig nyer.
- Ugyan már. - kelt fel ő is. - Egyből zavarba jössz, ha csak rád nézek.
- Nem igaz, mert most is rám nézel. - kinyújtottam rá a nyelvem.
- Ne nyújtogasd, mert leharapom. - nézett rám gonoszan.
- Úgy sem mered. - megint rányújtottam a nyelvem. Tetszik, ez a kedves bókolós, vicces énje. Amikor más is van rajtunk kívül, akkor mogorva, szigorú, és komoly kezdem azt hinni, hogy skizofrén .
- Nem-e? - ahogy kimodta rámugrott, és elkezdte csikizni az oldalam.
- Neehh. - nevettem. Meg próbáltam én is csikizni őt, de egyszerűen lehetetlen volt.
- Elengedlek ha bocsánatot kérsz. - Le fogta a két kezem, és a lábaimra terpeszbe ült, és a kezeimet a fejem felé rakta.
Kicsit félreérthető a helyzet.
- Ezt nagyon elhitted.- Ahogy ezt kimondtam, egyből csikizett. - Miért kérjek bocsánatot?
- Mert senki sem ölthet rám nyelvet. - mosolygott ördögien. Majd megint csikizni kezdett.
- Jóóó Elég. Hagyd abba kérlek. Bocsánat. - nevettem.
- És én vagyok a király...- na mostmár elmegy a francba.
- Te vagy a király. - fújtam ki a levegőt, amikor keze végre elhagyta a csikis területet. A kezemet akartam kiszabadítani, egy pillanatra becsuktam a szemem, és az arca vészesen közel volt az enyémhez.
- Na mostmár mozdulni se tudsz. -suttogta... olyan szinten közel volt, hogy a lehelletét is éreztem. Mentol füsttel, és parfümmel vegyítve. Egész nap ebben a helyzetben lennék, csak hogy érezzem az illatát...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DrogbáróWhere stories live. Discover now