Cmok cmok, bang dziab

545 34 2
                                    

Kiedy psychiatra, dr Dorothy Otnow Lewis, pojechała do Bundy'ego w przeddzień egzekucji, spytała go, dlaczego pozwolił jej - spośród wszystkich ludzi ustawionych pod drzwiami więzienia - zobaczyć się z nim. Odpowiedział: "Ponieważ wszyscy, z którymi rozmawiałem przez te ostatnie dni, chcą wiedzieć, co zrobiłem, jesteś jedyną, którą interesuje, dlaczego to zrobiłem."

Nigdy nie dowiemy się, o co chodziło temu mistrzowi manipulacji: czy naprawdę cenił Lewis, czy po prostu uważał ją za swój ostatni podbój.

Jasne jest to, że w ciągu kilku ostatnich spotkań w ostatnich miesiącach oboje osiągnęli pewnego rodzaju zrozumienie i pod koniec wyczuła pewien przełom.

"W dniu poprzedzającym egzekucję poprosił mnie, bym wyłączyła magnetofon. Powiedział, że chce mi powiedzieć rzeczy, których nie chciał nagrać, więc nie zrobiłam tego. To było bardzo poufne. "

Do dzisiaj Lewis nigdy nikomu nie powiedziała, co usłyszała od Bundy'ego.

Dopiero pod koniec tej ostatniej rozmowy Bundy pochylił się i pocałował Lewis w policzek. Ale to nie wszystko, co się stało.

Lewis następnie zarzuciła mu ręce na szyję i pocałowała.



Plus, nie mogę teraz tego znaleźć, ale trafiłam kiedyś na cytat dr Lewis... stwierdziła, że Ted był "czystym psychopatą".

Ted Bundy - ciekawostkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz