3. kapitola

23 5 0
                                    

Tlapku probudily paprsky ranního slunce, které prosvítaly do doupěte. Vedle ní ležela maminka s Uhlíkem a tatínek byl asi na lovu.
Tlapka se postavila a protáhla, "Uhlíku," řekla potichu, "Uhlíku, vztávej!". Brácha otevřel jedno oko, "Proč? Co se děje?" Zívl. "Už je ráno," štěkla a pak vylezla na maminku, "mami, můžeme jít ven?". Maminka se taky probudila, "no dobře běžte". Tlapka nadšeně vyběhla z doupěte a Uhlík jí byl v patách, venku byla první a radostně štěkala. Za chvíli na zádech ucítila něčí drápy a těžkou váhu, Uhlík na ni zaútočil. Tlapka ho setřásla a kousla do ocasu, Uhlík vyštěkl, otočil se na ni a zavrčel. Tlapka mu zavrčení oplatila a pak se rozběhla pryč, slyšela něčí tlapy jak běží za ní. Tlapka běžela a běžela, ale najednou si uvědomila, že není v táboře. "Uhlíku," řekla vystrašeně, Uhlík se na ni podíval, "co vzdáváš se?". Tlapka zavrtěla hlavou, "Uhlíku! My jsme se stratili!" Štěkla. Bratr se vyděsil, a zavyl "ne, ne, ne, co teď budeme dělat???". Začala ho uklidňovat, "klid, zkusíme se vrátit po svojí stopě".

Slunce už bylo vysoko na obloze a Tlapka s Uhlíkem stále bloudili lesem. Přestávali doufat, že se ještě někdy vrátí do tábora, když v tom Tlapka zaslechla štěkot: "Zabijáku, nadběhni jí a nažeň ke mě". Vydali se tím směrem a za chvilku už slyšeli hlasy lépe: "Růže ty se schovej tady a Šplouchu ty se schovej v té vysoké trávě," Tlapka poznala tatínkův hlas a rozběhla se ještě rychleji. Uhlík taky přidal a za chvíli se objevili na mýtince, byla tam pasoucí se laň, tak o tomhle tatínek mluvil pomyslela si Tlapka, "Uhlíku počkáme," zašeptá a lehne si do trávy. Za chvíli se objeví Zabiják, který vystartoval z křoví a štěká na laň, ta se rozběhne přes mýtinu, ale tam už na ni čekali zbylí tři lovci. Růže vyskočí a dopadne lani na záda, pak se přiběhne Šplouch a kousne laň do nohy. Nakonec se objeví Vichr, tatínek! Skočí lani po krku a strhne ji k zemi. Zabiják je dožene a taky zaútočí na laň. Ta už je celá od krve a pomalu umírá. Růže naposledy kousne a laň padne mrtvá k zemi. Tlapka se rozběhne k tatínkovi a křičí, "Tati!!! To bylo úžasné!!" Tatínek sebou trhne a otočí se na Tlapku s Uhlíkem, "co tady děláte?!" Vystěkl. Tlapka se u něj zastaví, "my...my jsme si hráli a..ve hře jsme se nějak no...ztratili," začne vysvětlovat, "a pak jsme uslyšeli vás a viděli, že lovíte tak jsme nechtěli to pokazit". Tatínek jí zarazil, "to by stačilo," štěkl, "teď se s námi vrátíte do tábora".

V táboře už na ně maminka čekala, "ach moje štěňata!" Neříkala když nás spatřila, "kde jste byli?! Jste v pořádku?!" Tlapka přiběhla k mamince, "ano, jsme a omylem jsme se ztratili". Uhlík taky přiběhl, "mami! My jsme viděli pravou loveckou akci!" Štěkal nadšeně. "Hlavně, že už jste zpátky," řekla maminka a odnesla je do doupěte, "ale už žádné výpravy bez mého vědomí".

Trochu delší kapitola, ale věřím že vám to nevadí. Jinak doufám že se vám zatím můj příběh líbí.

Hvězdin příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat