Narozeninová oslava

1.4K 33 1
                                    

chtěl jsem, aby jsme si mé narozeniny užili jenom my, má rodina, ale místo toho zase rodiče uspořádali tuhle stupidní oslavu. Jakmile jsem byl ve společenské místnosti, zahlédl jsem Amélii jak se líba s Francouzským princem Erikem a Fiona ujídala ze stolu zákusky, jenom Antonia jsem nikde neviděl. Za chvíli dorazili rodiče a oslava mohla začít, ale největší zábava byla koukat se na pusinkující se pár, takže mojí sestru Amélii a Erika. Došel jsem ke stolu se zákusky a nandal si na talíř nějaké pochoutky. Sedl jsem si ke stolu a začal si pochutnávat a přemýšlet o selekci, která měla brzo nastat. Najednou mě z přemýšlení vytrhl bratr. ,,Konečne si se taky ukázal Antonio!" ,,Nebrblej a pojď se mnou Leonarde," zavelel bratr a tak jsem se šoural pomalu za bratrem. ,,Amélie, máš na ruce pavouka!" Sestra tomu nevěřila, ale stejně se podívala a když uviděla pavouka na své ruce, vykřikla přes celý sál. ,,Ááááááááááááááááááá, pavouk!" ,, Sestřičko vždyť byl jenom umělý!" Když slyšela Amélie slovo umělý, pochopila, že to byl jeden z bratrův žertů a tak se na něho otočila, řekla bratrovi, že jí zkazil celý večírek a nafoukaně odkráčela do své komnaty. ,,Tebe ty žerty nikdy neomrzí, že Antonio!" ,,Ne!" Vykřikl bez rozmýšlení. Později přinesli veliký dort a já sfoukl 19 svíček, potom jsme si nandali a pustili se do dortu. Po gratulacích jsem byl tak unavený, že jsem odešel do své komnaty a zavolal komorníka ať mi připraví teplou koupel. Když jsem byl hotový, vyšel jsem na balkon, pokochat se pohledem na zahradu a nadýchat čerstvého vzduchu, ale to nepomohlo. Nalonec jsem se vrátil z balkonka a lehl si do postele, zavřel jsem oči a za vteřinu jsem usnul.

Selekce FFKde žijí příběhy. Začni objevovat