Přistáli jsme a na to hned letadlo odletělo. ,,Jsme tady Ello!" Ukázal jsem jí ložnici, několik samostatných ložnic, dětské pokoje, kuchyň, obývák, záchod s koupelnou a zahradu. Potom jsem se zeptal na pokoje a na to mi řekla: ,,Odděleně to je jasné ne?" V očích se mi mihl smutek, ale počítal jsem s tím. Vždyť jsem jí ublížil. Najednou: ,,Ale kdo říká, že tomu tak bude po celou dobu pobytu!" Potom na mě lišácky mrkla a začala utíkat, já jsem utíkal za ní a jako lákadlo jsem řekl ,,ještě jsem ti neukázal okolí!". ukázal jsem jí moře, rostliny, kde co roste, různá zvířata, a tak dále a potom svoje nejoblíbenější místo, jezero s vodopády, stín i slunce, květiny a spoustu motýlů.
,,Tak co budeme dělat?" zeptal jsem se jí, byl jsem zvědavý co řekne. ,,No, já bych se šla vykoupat asi do toho vodopádu!" ,,Dobře skočím se převléknout a ještě něco zařídím, potkáme se tam!" Řekl jsem ji a upaloval jsem se nahoru převléknout do plavek. ,,Super!" Ještě stihla doříct a pomalu odešla.
Převlékl jsem se a šel jsem zkontrolovat jestli Ella už odešla. Nebyla tam. Připravil jsem do tašek deku velkou a dvě malé, spacáky, polštářky, spoustu jídla a pití, notebook, ručníky, různé krémy, dárek pro Ellu, což byla voňavka, která voněla po levanduli, flešku, zapalovač, svíčky a tak dále a pospíchal jsem za ní.
Když jsem tam dorazil tak jsem se jí zeptal ,,nešla by si se prosím na chvíli projít, třeba na čtvrt hodinky, já tady něco připrávím, děkuji?" Teď jsem čekal jak odpoví. Odešla beze slov.
Rozprostřel jsem deku, připravil na ni jídlo a pití, na notebooku jsem pustil písničky, zapálil jsem svíčky, vyndal polštářky, ručníky jsem nechal v tašce, tak i různé krémy, kterými jsem se už namazal a dárek pro Ellu který byl schovaný v malé taštičce. To už bylo čtvrt hodiny pryč, Ella přišla zpět a podívala se na mě překvapeným pohledem a výskala jéé. ,,Dnes budeme mít večeři tady i spát v tašce jsou spacáky.
Běžela do vody skočila a přitom mě tam stáhla se sebou. Po chvilce jsem se vynořil a pověděl ,,líbí?" a lišácky jsem na ni mrknul a k tomu ještě dodal ,,Jsem celý mokrý a to mi to dalo takovou práci se namazat těmi hloupými krémy!" a usmál jsem se. ,,Tak jaký film máš ráda? Abych věděl na co budeme potom koukat?!" ,,No mám ráda třeba Star Wars nebo Troju taky různý romantický atd." ,,Tak to jsem v háji, něco strašidelného bude lepší nemyslíš?" A lišácky jsem na ní mrknul! Asi ji to rozesmálo, tak se během smíchu opřela o moji hruď a chvíli jsme tak leželi a potom si zakryla oči a pošeptala mi ,,tak tam něco pusť ať jsem překvapená tak se nedívám!" Ze srandy jsem tam pustil Twilight ságu, první díl Stmívání, jelikož je to romantický a mě se to docela líbí, a povídám ,,víš co to je, znáš ten film? Chtěla si romantický tak tady ho máš!"
Usmála se na mě a lehla si ke mně, pak jsem nás přikryl spacákem a ponořil jsem se do děje. Když film skončil zeptal jsem se ,,ještě druhý díl? A kdyby jo tak teď nebo třeba až před spaním?" ,,Pustíme si i druhý díl, ale až před spaním?" ,,Víno?" Zeptal jsem se a přitom vytahoval skleničky. Nalil jsem nám víno a u toho jsme si povídali a snědli skoro všechno jídlo co tady bylo, ostatní jsme se rozhodli nechat si k filmu. ,,Něco pro tebe mám." Vytáhl jsem z tašky, malou taštičku. Podal jsem jí taštičku a čekal na její reakci.
Poděkovala a usmála se na mě. ,,Není zač!" Pustil jsem hudbu, klekl jsem si a vyzval ji k tanci, potom jsem se zved a tančili jsme dlouho a potichu a najednou jsem ji vzal do ruky a hodil ji do vody a skočil jsem za ní. Plavali jsme dlouho a když byla zima vylezli jsme a já zapálil svíčky, dolil víno, přitáhnul brambůrky blíž, zapnul nový měsíc lehl jsem si k Elle a přikryl jsem nás, Před spaním jsme si ještě chvíli povídali a potom jsme usnuli.
Ráno jsem se probudil, poklidil věci a čekal než se Ella vzbudí. Když se vzbudila tak povídám ,,jak se ti spalo tábornice?" ,,Skvěle s tebou! Co budeme dělat dnes?" ,,To je na tobě. já už nic nevymyslím jsem už moc starý, aby jsi věděla!" zavtipkoval jsem. To ji rozesmálo a nakonec se rozhodla pro výlet po ostrově. ,,No nevím jestli je to dobrý nápad!" zašklebim se na ni a ještě k tomu dodám ,,Bojím se exotických zvířat!" A podíval jsem se vystrašeně hned na to jsem se rozesmál. ,,To si děláš srandu?" Smála se semnou ,,Přeju si abys mi ochočil tygra!" Vykřikla. ,,Jak myslíš! Gustave!" A hned na zavolání přišel náš královský ochočený tygr Gustav. ,,Tady ho máš! Ale nezapomeň, že se ho bojím!" Běžela k němu a on se po ní vrhnul ,,Gustave," a pohladila ho. ,,Ello prosím!" Omdlela, vzal jsem ji do náruče a odnesl ji do vili. Položil jsem ji na postel , ošetřil ji a nechal ji ležet. ,,Co teď, doufám, že se vzbudí!" Rozhodl jsem se, že pokud na tom bude špatně zavolám doktorovi a pojedeme zpět do paláce. Seděl jsem nervozní na pohovce a najednou, ,,překvápko!" Cože ona za mnou stojí a volá překvápko? ,,Dávala si si na čas, a už vím co budeme dělat jelikož venku je děsnej liják a bouřky, takže budeme doma!" Přivinula se ke mně a chtěla, abych jí něco vyprávěl. ,,Tak co chceš vyprávět? Mám nápad co třeba o budoucnosti, kolik chceš mít dětí?" Prohodil jsem ze srandy. ,,Asi dvě nebo tři a ty? " ,,Taky a jména už si někdy přemýšlela jaké by se ti líbily?" Najednou mi zazvoněl telefon, ,,zvednu to," pověděl jsem Elle a odešel do ložnice. ,,Volal otec, napadli je barbaři a zítra ráno se musíme vrátit, promiň!" ,,Budou zprávy, čeká vas úkol a já musím snížit počet dívek na elitu!" ,,Jasně, ale budeme si dál povídat, že jo?" Udělala na mě psí oči. ,,Určitě co víc si přát než pohodový den!" ,,No k těm jménům mě se líbí pro kluka Icen (aisn) a pro holku Kidness nebo Clarity. ,,Moc hezké jména mě se líbí pro kluka Nicholas- Nick to je takové důstohné a potom Kile to je uvolněné a pro holku Ashley (Ešli) a Sam a jakou by si chtěla mít svatbu?" ,,Asi takovou menší, ale chtěla bych mít velké šaty a hlavně rodinu. Chtěla bych si brát někoho, koho opravdu a nenapravitelně miluju!" ,,To je hezké snad se to vyvolenému bude líbit, takového manžela ti moc přeju!" Rozbrečela se , ,,nebreč!" Uklidnil jsem ji a utřel slzy kapesníkem. ,,Už vím kdo bude v Elitě chceš to říct?" vyhrkla ze sebe ano. ,,Kirra, Mandy, Izabel,Philyps, Elison a ty, a už mám i favoritku můžeš hádat stejně nic neuhádneš." ,,Je to Mandy nebo Kirra?" ,,Tyhle ani zdaleka." ,,Tak kdo?" vyzvídala. ,,Hádej sama ale neuhádneš!" Izabel?" ,,Ne! ,,Philips?" ,,Samá voda!" ,,No holka to máš celej test za pět, no ještě máš poslední možnost si to opravit!" ,,Bud já nebo Elison," ,,Přihořívá 1 byla vždy mé oblíbenéné číslo. ,,Já ty jsi blázen!" ,,Ne já jsem mega blázen!" ,,Já vím!" Usmál jsem se na ní a ona mě objala. ,,A ty máš někoho ráda?" ,,Ano tebe!" ,,Děkuju a miluješ?" určitě nějakého drsnáka!" Zasmál jsem se. ,,No víš já jsem s nikým ještě nikdy nechodila byla jsem pořád všude s mamkou. ,,Takže mamánek jooo?!" Zasmál jsem se. ,,Jo to jsem celá já!" Je čas jít spát brzo odlétáme!" ,,Ok!" Vysprchoval jsem se, lehl do postele a usnul.
ČTEŠ
Selekce FF
Lãng mạnZ pohledu prince. Princ to nebude mít vůbec lehké, aby si vybral tu pravou, ale stejně svojí pravou lásku najde ( z pohledu dívky tedy Elly to najdete na účtě Anezkin)