Byl jsem zasněný do představy, že Ella stojí vedle mě a říká mi ano v bílých šatech. Najednou někdo zaklepal na dveře a šel jsem pomalu otevřít, než jsem to stihl, vběhla ke mně Ella a začala mě pevně objímat, byl jsem zmatený, když jsem se vzpamatoval, přitisknul jsem ji k sobě pevněji. Najednou otevřela dveře Terezia, která promluvila ,,Leo, přišla jsem tě potěšit svou tvářičkou." Najednou Ella vyběhla ze dveří mé komnaty s pláčem, rozhodl jsem se běžet za ní, při cestě jsem uviděl sestru, která mi dala znamení ať ji nechám bát, že si s ní promluví. Nechal jsem to tedy na sestře a odešel za Terezií. ,,Milá Terezie za toto hrubé porušení chování jste skončila v selekci!" Promluvil jsem hrdě,to, že plakala mi bylo líto, ale přišla ke mně bez zaklepání, rozplakala Ellu a nevhodně mluvila. Byl jsem unavený, tak jsem si šel lehnout, ale pořád jsem na ni myslel, byla něčím vyjímečná, měla v sobě něco co ostatní dívky v sobě neměli, byla mou vysněnou ženou!
Nakonec se mi nepodařilo usnout, tak jsem vstal, že půjdu dělat svou práci, ale to jsem taky nezvládl. Vzal jsem papír a začal malovat, na jednom stála Ella vedle mě ve svatebním, na druhém Ella držela v náručí naše miminko, na třetím když nás oba korunují a na čtvrtém jak ji žádám o ruku. Byl jsem překvapený z těchto obrázků, známe se jen chvíli a najednou jsem si uvědomil, že za tu malou chvíli jsem se do ní zamiloval.
Všechny obrázky jsem si dal do svých pokladů a vyrazil jsem na večeři, Ella se na večeři i Amélie nedostavily. Ještě před večerkou jsem zašel do stájí a vybral nejlepšího a nejhezčího koně a řekl muži který se o ně stará ať tohoto koně předá lady Elle, že zůstane navždy její. Udělal jsem lísteček na kterém stálo: Ten je pro tebe navždy, tvůj přítel Leonard. Nechal jsem lísteček poslat po její komorné. Později jsem si vlezl do postele a nějak se mi podařilo usnout.
ČTEŠ
Selekce FF
Lãng mạnZ pohledu prince. Princ to nebude mít vůbec lehké, aby si vybral tu pravou, ale stejně svojí pravou lásku najde ( z pohledu dívky tedy Elly to najdete na účtě Anezkin)