cesta

282 9 0
                                    

Když mi posel vyřídil zprávu, byl jsem zdrcen, půlka dívek byla vyřazena ze selekce za to co způsobila a Fiona byla potrestána domácím vězením.  Já jsem si připravil věci na cestu, ale jen takové obyčejné hadry, jako prostý občan.

Jakmile jsem měl zabaleno, tak jsem se převlékl, měl jsem na sobě oblečení hnědé barvy a trochu otrhané, na cestu jsem se sebou měl vodu a pár koblih a ještě peníze na autobus a vlak, auto mi tam měli dovézt.

Dívky se měli 2 týdny vzdělávat a já dovolenou s Ellou, pokud bude souhlasit, jako omluvu.

Jakmile jsem tam byl, tak jsem se poptal pár lidí kde bydlí. Od jednoho starého pána ze sedmé kasty, výměnou za vodu jsem to zjistil. Když jsem stál před jejím domem, popošel jsem blíž a zaťukal.

,,Vrať se prosím na zámek." prosil jsem ji. ,,Proč bych to měla dělat, ani nevíš jak mě bolí má zjizvená záda, Leonarde, zklamal jsi mě. Jak jsi mě tam mohl nechat tak bezmocnou?!" ,,Moc mi chybíš prosím!" ,,Tohle se nedá tak rychle zapomenout, proč si radši neužíváš s ostatními?!" ,,Tady jsem ti přivezl dopisy a obrázky, jestli to chceš můžeš si to vzít!" ,,Ukaž," řekla mi uraženě! ,,Tady jsou zabalené v obálce, psal jsem každý den jeden dopis a tady tuto krabici jsou v ní obrázky co jsem nakreslil pro tebe!" Vzala si to a utekla s tím do pokoje.

Šel jsem dovnitř, pozdravil jsem její matku a vstoupil do pokoje. Jakmile jsem se odvážil, začal jsem vysvětlovat, jak to vlastně bylo, že Fiona ji obvinila  a dívky to slyšeli a shodli se na tom, že ji zavaří a řeknou, že s někým spala a Fiona se přiznala a taky jejich rozhovor slyšela. Moc se omlouvám Ello!"

,,Mohli bysme jet na výlet, pokud by si chtěla?" ,,Ano, moc ráda a kam?" Řekla s úsměvem. ,,To už ti neřeknu!" Usmál jsem se na ni a šibalsky mrknul.

Když si Ella šla balit věci tak jsem jí zdělil, že na místě bude mít higienu a taky oblečení, takže vyběhla ven k autu a nastoupila do něho!

Celou cestu jsem jí něo povídal, ona se smála a měla zavázané oči šátkem celou cestu.

,,Jsme tady Ello!" Rozvázal jsem ji šátek a vstoupili jsme do letadla kde jsme byli jenom my dva tedy až na šoféra, pilota, sluhů a tak dále.

Selekce FFKde žijí příběhy. Začni objevovat