cukroví

197 9 0
                                    

Zaklepal jsem a čekal. Konečně mi otevřela. ,,Ahoj," pozdravil jsem a usmál se na ni. ,,Co budeme dělat?" ,,No to se uvidí!" ,,Co prozraď mi to," doléhal jsem na ni. ,,Tedka ještě ne!" ,,A co budeme tedy dělat ted?" ,,Ted si můžeme povídat nebo máš ty nějaký návrh?" ,,No klidně beru to povídání, ne počkej mám nápad co takhle něco upéct?" ,,Jo!" ,,Dobře pojď za mnou." Šli jsme chodbou a potom zahli do leva. ,,Jsme tady pojď dovnitř," a vešli jsme.  ,,Tak co upečeme? Brzy budou vánoce tak co třeba cukroví?" ,,Jaké cukroví máš nejraději já perníčky." ,,No všechny!" Zamál jsem se. ,,Třeba linecké, můžeme obojí:" ,,Jo jo a máte vykrajovátka?" ,,Ovšem  že, tady jsou," a vtýhl jsem vykrajovátka, připravili jsme potřebné věci a začali. ,,Ježuš já budu vykrajovat vločky a panáčky a ty?" ,,Můžeš mi vybrat!" ,,Tak třeba srdíčka a hvězdiky." ,,Dobře tak jdeme na to," a usmál jsem se. Pustil jsem vánoční koledy a začal válet těsto. Vzal jsem kousek těsta přelomil na dvě půlky a povídám ,,chceš taky?" ,,Jo," udělala z toho kuličku a hodila ji po mně ,,to je plýtvání těstem ," poznamenal jsem a zasmál se. ,,No tak fajn?" řekla a začala vyvalovat těsto. Poté jsem to nevydržel a hodil po ní taky těsto, taky mi to vytkla, ale nakonec to skončilo bitvou a házeli jsme po sobě mouku, byli jsme celý od mouky! Potom jsme vykrajovali a dali péct poté jsme čekali a já si s ní zatančil. Poté jsme perníčky ozdobily a natřeli a schovali jsme cukroví. Kousek jsme si nechali na večer, vzali a zeptal jsem se. ,,Co budeme dělat teď?" ,,Teď už je pozdě a na pokoji je překvápko tak se běž podívat do šatníku!"

Selekce FFKde žijí příběhy. Začni objevovat