Dnes jsem byl docela v dobré náladě až na to, že dnes ve zprávách vyhlásí Miam dívky co se dostali do selekce. Neměl jsem chuť, podívat se na přihlášky, kde byly dívky, které brzy přijedou do paláce. Vstal jsem z postele a pomalu došel do koupelny, zavolal jsem si komorníka ať mi udělá rychlou teplou koupel. Po koupeli jsem si šel vyčistit zuby, ale napřed jsem zkontroloval, jestli jsem si dal na kartáček pastu. Rychle jsem si vzal svůj oblek a pospíchal na snídani. Když jsem vešel do hodovní síně, tak rodiče už jedli, Fiona ta už neměla nic, Antonio si se snídaní jen tak hrál a Amélie se snídaně vůbec nedotkla. ,,Omlouvám se, že jsem přišel pozdě," moji omluvu rodiče přijali a já spěchal ke stolu, protože jsem měl už veliký hlad. Po snídani jsem se zeptal Amélie jestli se nepůjde semnou projet na koni. Sestra přikývla na souhlas a šla semnou do stájí. Při vyjíždce jsem se usmál a vzpomněl si na svoji sestru jak líbá Francouzského prince:) a tak z legrace jsem dodal ,, Tak nejdřív Španělského prince a teď Francouzského prince?:)" Sestra trochu zčervenala a pomalu zakývala hlavou. Po projížďce jsem se pokoušel vymyslet nějaký žert na svého bratra Antonia, soutěžili jsme kdo je lepší šprýmař a má lepší žerty, proto jsem si nechal zavolat svou sestru Fionu ta je na to taky odborník. Společně jsme vymysleli a vyrobili sliz a nastražili ji na bratra v koupelně. Nechal jsem si zavolat i Amélii a ta s radostí souhlasila. Rychle jsem si vzal foťák a běžel s Fionou do bratrova pokoje. Když na bratra pršel sliz a sklouzl se, udělal jsem momentku, na kterou nikdy nezapomenu. ,, To vám spočítam lotři jedni," a začal se pomalu zvedat, ale to už my jsme byly schovaní v mé komnatě. Po všech těch legráckách jsem se šel připravit a vyrazil jsem do místnosti kde se točí zprávy. Najednou na mě padla zase nervozita. Začal mi stékat pot po čele a v tu chvíli zrovna přišla matka. ,,Jak se citíš drahoušku?" A při těcto slovech mi podala kapesník, aby jsem si mohl otřít čelo. ,, Jen jsem trochu nervozní." ,,To zvládneš drahošku," upokojila mě matka a odešla za otcem, který se na mě šibalsky usmál. Věděl jsem, že kdyby kolem mě zrovna prošel, poplácal by mě po zádech a pořál hodně štěstí. A tak se i stalo otec vstal přišel za mnou, poplácal mě po zádech se slovy ,, To zvládneš, hodně štěstí." Už jsem pospýchal na své místo vedle otce a sestry. ,,Za tři, dva, jedna." Otec vystoupil na podium a povídal o situaci s Barbary a nějakých uředních povinnostech, potom vyzval na podium Miama a odešel na své místo. ,,Dobrý den celá Iléo, dnes vám oznámíme účastnice selekce, ale nejdřív si popovídáme s hlavní osobou princem Leonardem." ,, Dobrý den Miame. Dobrý den vaše výsosti jaký máte pocit. Jsem nervozní, ale zároveň se docela těším. Už jste viděl dívky princi? Ne já dámy uvidím ve stejnou chvíli jako vy. Tak vás nebudu dál napínat, vám přeji hodně štěstí princi a jdeme na to! Děkuji Miame" Rychle jsem spěchal na své místo a poslouchal jména účastnic a sledoval jsem fotky. ,, Tak nyní první soutěžící je z Clarmontu Fayrei Klamont ze čtvrté kasty, další soutěžící je z Caroliny Evangelin First!" A takhle to pokračovalo dále než zazněla poslední soutěžící. ,, A naší poslední soutěžící je Ella Garperová, děkuji a dobrou noc!" ,,Konec!" Zařval moderátor snad přes celou místnost. Vstal jsem ze svého pohodlného křesla a šel jsem se podívat za rodiči. ,,No vidíš, Že si to zvládl Leonarde." pochválila mě mamka. Popřál jsem rodičům dobrou noc a odešel. Cestou jsem potkal Fionu, která si zřejmě udělala žert na jednoho z našich strážců. Pozdravil jsem ji a pkračoval dál v cestě do své komnaty. Později jsem už jen ležel a přemýšlel o selekci, ale byl jsem tak unavený, že jsem za chvilinku usnul.
ČTEŠ
Selekce FF
RomanceZ pohledu prince. Princ to nebude mít vůbec lehké, aby si vybral tu pravou, ale stejně svojí pravou lásku najde ( z pohledu dívky tedy Elly to najdete na účtě Anezkin)