Byl jsem ve vzteku a napadlo mě něco tak jsem šel za ní a zaťukal. Otevřela, já se na ni usmál a pozdravil. ,,Ahoj." ,,Něco mě napadlo," poznamenal jsem. ,,Hm," ,,teď děláte ten úkol a slyšel jsem od Izabel, že to s Kirrou nejde, si přišla tedy stěžovat a já jsem se sourozenci plánoval matčinu oslavu tak můžeš s námi," usmál jsem se na ni! ,,Dobře," řekla štastně. ,,Tak zítra a otec chce abych brzy ukončil selekci." ,,Fakticky a jak brzy?" Ptala se, se zájmem. ,,Až doděláte úkol a potom vás čeká ještě jeden a potom už bych si měl vybrat." ,,Ou a přijede ta wandy nebo ne?" ,,Jo jako host Amy!" ,,Aha." ,,A zítra vyloučím Mandy kvůli bratrovi." ,,Hm a proč kvůli bratrovi?" ,,No on ji miluje a ona jeho a tak mě a otce s matkou požádali o svolení se vzít." ,,Aha tak to musíme za Antoniem tohle musíme probrat a ty pojď taky!" ,,Dobře jak myslíš tak já jdu a proč?" Vyzvídal jsem. ,,No ono se mi to s Mandy moc nezdá, protože co jsem slyšela zkouší to na všechny a nejvíc ji šlo o to se dostat do vaší rodiny a když ji to nevyšlo s tebou tak to podle mě zkouší na Tonyho!" ,,Aha tak to nechci chudák Tony!" ,,A co kdybych to vyhlásil pozítří, žádný úkol nemusí stát v cestě pokud chceš ty jinak musím ještě vybírat?" ,,Počkej tak řekneme mu to nebo ne?" ,,No pokud je to pravda tak jo, ale zajímá mě ta minulá otázka?" ,,Jo vyhlas to pokud jsi si vítězkou jistý!" ,,Ano jsem a ty? Chceš mě?" ,,Ano!",, Tak tedy není žádný problém a jdeme řekneme mu to?" ,,Jo ale rychle!" ,,Dobře jsme tu!" Antonio otevřel a já pozdravil. ,,Ahoj brácho a Ello je tu Mandy , tak co chcete?" ,,No Tony popovídat si, je to problém. Jen než odpovíš tak ti chci říct, že jsme přátelé a kamaráda jako jsi ty jsem ještě nikdy neměla a proto pochop co ti chceme říct!" ,,Tak povídej klidně můžeš i před Mandy!" ,,No to nevím jestli je to dobrý nápad!" ,,Brácha poslal by si Mandy pryč prosím?" To vyšlo. ,,Mandy odešla by si prosím potom přijdu!" Mandy odešla. ,,Tak spustte!" ,,Mám podezření že si tě Mandy vodí okolo prstu a že se chce jen dostat do královské rodiny!" ,,No nevím!" ,,Ale ne tony to je léčka všechny holky se rozhodly že tě získají, protože se mnou byl Leo dlouho pryč a vydal se za mnou a tak dále." Myslím, že příležitost najít si pravou lásku tě čeká ještě hodně milý příteli!" ,,Pojdte se mnou do sálu ted musím něco udělat!" ,,Máš pravdu Ello, ale ted už pojdme za Leonardem!" ,,Jo jo ale Tony mysli na má slova, můžeš mít svou selekci kde najdeš životní lásku a pokud ne tak jinde ale tak skvělý kluk jako ty bude mít tu nejlepší ženu!" ,,Děkuju moc, a ted už pojdme jsem zvědavý co Leonard chce dělat!" Šli jsme do sálu a tam už všichni čekaly. ,,Takže milé dámy domů dnes pojede Kirra, Mandy, Izabel, a Phyllis!" Zítra bude vyhlášení budoucí princezny!" V tu chvíli vzala Kirra vázu a hodila ji po Elle s výkřikem naštěstí se netrefila. ,,Kvůli tobě!" Já běžel za Ellou a podíval se jestli je v pořádku. Naštěstí byla. Dovedl jsem ji do pokoje a zeptal se ,,jaké budeš mít zítra šaty?" ,,Ještě nevím jdu se nad tím zamyslet!" ,,A vlastně na něco jsem zapomněl pojď se mnou musím ti ukázat tvůj pokoj princeznino apartmá." ,,Ne já nechci chci být překvapená," a jemně mě bouchla do ramene. ,,Jak myslíš ale těď už musím se jít připravit na zítřek tak zítra," ,,Ahoj!" ,,Nebo dnes mám volno a můžu u tebe přespat jestli chceš a taky přijedou všechny holky ze selekce na párty tak máš na vybranou i být sama a promýšlet si šaty," usmál jsem se. ,,Jo tak přijď večer!" ,,Dobře tak večer!" ,,Tak pa!"
ČTEŠ
Selekce FF
RomanceZ pohledu prince. Princ to nebude mít vůbec lehké, aby si vybral tu pravou, ale stejně svojí pravou lásku najde ( z pohledu dívky tedy Elly to najdete na účtě Anezkin)