အခန္း၁၁: ခ်ိဳက္ရႊမ္း/အခန်း၁၁: ချိုက်ရွှမ်း

22.5K 2K 30
                                    

ေနာက္ရက္ေတြမွာေတာ့ စစ္သည္အားလံုးဟာသူမကို ပိုပိုၿပီး ၾကင္ၾကင္နာနာျပဳမူလာတယ္ဆိုတာကို သတိျပဳမိေလတယ္... သူတို႔ေတြရဲ႕စိတ္ထဲမွာ သူမအေပၚ အျပစ္ရွိတဲ့ခံစားခ်က္နဲ႔ သူမကိုသနားစိတ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ေနမွန္း မုရႊယ္ ေကာင္းေကာင္းသိတဲ့အတြက္ ဒါကို အသံုးခ်ဖို႔ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ေလတယ္... အထူးသျဖင့္ သူဘယ္သူဆုိတာကို ဖံုးကြယ္ထားခဲ့တဲ့ ခ်ိဳက္ရႊမ္းရဲ႕ ရင္ထဲက အျပစ္ရွိတဲ့ခံစားခ်က္ဟာ အျပင္းထန္ဆံုးပဲေပါ့... အခုဆိုရင္ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ ဘယ္လုိနည္းလမ္းနဲ႔ မုရႊယ္ကို သူ႔သရုပ္မွန္ ထုတ္ျပရမလဲဆိုတာကိုမသိေလေတာ့ဘူး...

အရင္ရက္ေတြက သူကိုယ္တုိင္ရဲ႕ အမည္နာမကို သူ႔ဘာသာေစာ္ကားခဲ့တုန္းကဆို မုရႊယ္ဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဆုိတဲ့ အမည္နာမကို ကာကြယ္ဖို႔ အၿမဲရွိေနခဲ့တာေပမို႔... အခုအခ်ိန္မွာသာ မုရႊယ္က သူဘယ္သူဆိုတာကို ထုတ္ေျပာလိုက္လို႔ သိသြားခဲ့ရင္ သူမ ဘယ္လိုတုန္႔ျပန္လိမ့္မလဲဆိုတာကို သူမေတြး၀ံ့ေလဘူး... ခ်ိဳက္ရႊမ္းဆိုတဲ့သူဟာ အရင္တုန္းက သူ႔အေပၚသူမ်ား ဘယ္လိုေတြးလဲဆိုတာကို တစ္ခါမွ စိတ္ထဲမထည့္ခဲ့ဖူးဘူး... သို႔ေသာ္ျငား အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ဒီမိန္းမငယ္ေလးရဲ႕ သူ႔အေပၚအျမင္ကို အရမ္းကိုစိုးရြံ႕လို႔ေနၿပီ... ဒီအေတြးဟာ သူ႔ကို မုရႊယ္ကို သူဘယ္သူဆိုတာ ၀န္ခံဖို႔ရာအတြက္ အင္မတန္ကို ေၾကာက္ရြံ႕မိေနၿပီ...

"ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ေရာက္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္ၾကာဦးမွာလဲဟင္..."

မုရႊယ္ဟာ ဒီေမးခြန္းကို နားမလည္ဟန္နဲ႔ေမးတဲ့အခါတိုင္းမွာ သူ႔ရင္ထဲက အျပစ္ရွိတဲ့စိတ္ဟာ ပိုမိုဆိုးရြားလို႔လာတယ္... ဘယ္သူကမွလဲ သူမကို လိမ္မိမွာစိုးလို႔ တစ္ခြန္းမဟရဲၾကေလဘူး...စစ္သည္ေတြဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္း မုရႊယ္ကို ၿမိဳ႕ေတာ္ထဲ မ၀င္ေစခ်င္ေသးတာကိုသိၾကတဲ့အတြက္ အခုဆို ၿမိဳ႕ေတာ္နားကေတာအုပ္ကို ပတ္ေနရတာ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာရွိေနၿပီ... ဘာေၾကာင့္ ၿမိဳ႕ေတာ္ထဲမ၀င္ေစခ်င္ေသးတာလဲဆိုတာရဲ႕ အေျဖကိုလဲ စစ္ဗိုလ္နဲ႔ စစ္သည္အားလံုးဟာ နားလည္ၾကေလတယ္...

သူတို႔ရဲ႕စစ္သူႀကီးဟာ မုရႊယ္ကို အမွန္တရားကိုေျပာျပဖို႔ ေၾကာက္ရြံ႕ေနေၾကာင္းနဲ႔ သူမသာ အျဖစ္မွန္ကိုသိသြားခဲ့ရင္ အရာရာအားလံုးအဆံုးသတ္သြားမွာျဖစ္ေၾကာင္း သူတို႔သိၾကတယ္... မုရႊယ္ရဲ႕ ေဒါသစိတ္နဲ႔ စိတ္ေနစိတ္ထားကေန ေတြးမယ္ဆုိရင္ ဒီလိုမ်ိဳးအခ်ိန္အတန္ၾကာ အလိမ္ညာခံထားရတယ္ဆုိတဲ့အခ်က္ကို သူမဟာ လြယ္ကူစြာ ခြင့္လႊတ္ေပးမွာမဟုတ္ေလဘူး... သူမေနရာက ဘယ္သူကမွလဲ ဒီလိုမ်ိဳး လွည့္စားခံရလို႔ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကမွာမဟုတ္ဘူးေလ...

1.ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-4 (ချိုက်ရွှမ်း)Where stories live. Discover now