အခန္း၁၅: ခ်ိဳက္ရႊမ္း/အခန်း၁၅: ချိုက်ရွှမ်း

23.4K 2K 9
                                    

အိမ္မႀကီးရဲ႕ ခန္းမေဆာင္ကို မ၀င္မွီမွာပဲ ရယ္ေမာသံေတြကို မုရႊယ္ၾကားလိုက္ရတယ္... သူမ ခန္းမေဆာင္ႀကီးထဲကို၀င္ေရာက္လုိက္ခ်ိန္မွာ ခရမ္းရင့္ေရာင္ Cheongsam၀တ္စံုကို ၀တ္ဆင္ထားၿပီး ေငြေရာင္ငါးရုပ္ထုိးထားတဲ့ ပု၀ါစကို ကိုင္ဆြဲထားတဲ့ အင္မတန္က်က္သေရ ရွိလွတဲ့ အမ်ိဳးသမီးႀကီးတစ္ဦး ကိုေတြ႕လိုက္ရေလတယ္... သူမရဲ႕ အျဖဴေရာင္ ဆံပင္တုိေတြဟာ က်က္သေရရွိလွစြာ ေခြလိပ္ထားလ်က္ရွိၿပီး ဒီအမ်ိဳးသမီးႀကီးဟာ ၀တ္စားဆင္ယင္ေနထုိင္မႈမွာ အျမင္ရွိလွေၾကာင္း ေပၚလြင္လို႔ေနတယ္...

ထိုအမ်ိဳးသမီးႀကီးရဲ႕ နံေဘးမွာ ထုိင္ေနတဲ့ ခန္႔ညားလွတဲ့ လူငယ္ေလးကို လည္း မုရႊယ္ ေသခ်ာေပါက္ျမင္ေတြ႕ေနရေလတယ္... ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာလည္းပဲ သူ႔ရဲ႕ စစ္သည္ေတာ္၀တ္ရုံနဲ႔ ခ်ပ္၀တ္တန္ဆာေတြအစား အနက္ေရာင္ Changshan ၀တ္စံုကို လွဲလွယ္၀တ္ဆင္ထားေလၿပီျဖစ္တယ္... ဒါဟာ မုရႊယ္ အတြက္ ခ်ိဳက္ရႊမ္းပထမဆံုး သာမာန္လူလို ၀တ္စားထားတာကို ျမင္ဖူးျခင္းျဖစ္ေပမယ့္ အ၀တ္အစားေတြေၾကာင့္ေတာ့ ထိုသူ႔ရဲ႕ မ်က္ႏွာေပၚက အရွိန္အ၀ါဟာ က်သြားျခင္းအလ်ဥ္းမရွိေလဘူး... ဒီလိုမ်ိဳး၀တ္စားထားတာျခင္းက ခ်ိဳက္ရႊမ္းကို ပိုလိုေတာင္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိသြားေစေလတယ္...

ထုိအေတာအတြင္းမွာပဲ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ မုရႊယ္ ခန္းမထဲကို ၀င္လာတာကို သတိျပဳမိသြားခဲ့တယ္... ပန္းႏုေရာင္ Cheongsam ၀တ္ရုံနဲ႔ အျဖဴေရာင္ ဇီးပန္း ပု၀ါကို ကိုင္ထားၿပီး မုရႊယ္ရဲ႕ ဆံႏြယ္ရွည္ေတြဟာ ေဘးဘက္မွာ တစ္ပြင့္ပန္းကိုသာ ပန္ဆင္ထားရင္း ရိုးရုိးရွင္းရွင္းနဲ႔ကို လွပတဲ့ဟန္ကို ပံုေဖာ္ေနေလတယ္... မုရႊယ္ရဲ႕ ဇာတိကအိမ္ေတာ္မွာ မုရႊယ္ လွပစြာ၀တ္စားဆင္ယင္ထားတာကို ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ ျမင္ဖူးခဲ့ေပမယ့္ သူမရဲ႕အလွကိုေတာ့ အခုမွသာ ပထမဆံုးအႀကိမ္ ရင္သပ္ရႈေမာမိတာျဖစ္တယ္... ဒါဟာ သူမကို ခ်စ္ကြ်မ္း၀င္မိသြားတဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ေပပဲလား...

"မုရႊယ္..."

ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ သူ႔အဘြားရဲ႕နံေဘးမွာထိုင္ေနရာကေန မုရႊယ္ရွိရာ အ၀င္၀ကို ခ်က္ခ်င္းထသြားေလတယ္... သူဟာ မုရႊယ္ရဲ႕လက္ကိုဆုပ္ကိုင္လုိက္ေပမယ့္ မုရႊယ္က ပုတ္ထုတ္လိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ၿပံဳးမိသြားေလတယ္... သူမရဲ႕ အၾကည့္စူးစူးေတြကို ရေနေပမယ့္ ဒါဟာ မုရႊယ္ရဲ႕ သူ႔အေပၚ အာရုံစိုက္ေနျခင္းျဖစ္တာမို႔ သူ႔စိတ္ဟာ ေပ်ာ္ရႊင္လို႔ေနေလတယ္...

1.ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-4 (ချိုက်ရွှမ်း)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora