အခန္း၂၁:ခ်ိဳက္ရႊမ္း/အခန်း၂၁:ချိုက်ရွှမ်း

20.4K 1.7K 13
                                    

Zawgyi~

ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ခင္းမွာေတာ့ စစ္သည္ေတာ္တစ္စုဟာ သူတို႔ရဲ႕ စစ္ျမင္းေတြေပၚမွာေနရာယူလ်က္ကေန ခ်ိဳက္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ အျပင္ဘက္ တံခါး၀မွာ ေစာင့္ဆုိင္းလို႔ေနၾကေလတယ္... အရုဏ္ဦးေနဟာ ထြက္ေပၚမလာေသးတာေၾကာင့္ မုရႊယ္ဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္း မ်က္ႏွာေပၚကို မေကာင္းဆိုး၀ါး ေသြးနီမ်က္ႏွာဖံုးတပ္ဆင္ေပးလုိက္တာကိုျမင္ဖို႔ ဘယ္လမ္းသြားလမ္းလာမွ ရွိမေနေလဘူး... ခ်စ္စဖြယ္ အမ်ိဳးသမီးဆီက လွပတဲ့အၿပံဳးတစ္ခုကုိ လက္ခံရရွိေနတဲ့သူတို႔ရဲ႕ စစ္သူႀကီးကိုေတာ့ စစ္သည္ေတာ္ေတြဟာ အားက်တဲ့အၾကည့္နဲ႔သာ ၾကည့္ေနႏိုင္ေတာ့တယ္... သူမရဲ႕ ပါးျပင္ကိုကုိင္ထားလ်က္ကေနပဲ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ ပါးခ်ိဳင့္နက္နက္ေတြေပၚေအာင္ ၿပံဳးလုိက္ေလတယ္... သူ႔ရဲ႕မ်က္ႏွာကို မျမင္ရေသာ္ျငား မုရႊယ္ဟာ ထိုသူ သူမကို ၿပံဳးျပေနမွန္း သိေနေလတယ္...

"အထဲျပန္၀င္ေတာ့..." ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ မုရႊယ္ရဲ႕ပါးျပင္ကိုေနာက္ဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ ပြတ္သပ္လိုက္ေလတယ္...

မုရႊယ္ဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္းသူ႔ရဲ႕ စစ္ျမင္းေပၚကို အားေကာင္းေကာင္းနဲ႔ တင့္တယ္လွစြာ လႊားကနဲ ခုန္တက္လုိက္တာကို ေစာင့္ၾကည့္ေနလိုက္တယ္... အၿမဲတမ္းျပဳမူေနက်အတိုင္းပါပဲ မုရႊယ္ဟာ အိမ္ေတာ္ရဲ႕ တံခါး၀မွာ ရပ္လ်က္သာပဲ ခ်ိဳက္ရႊမ္းနဲ႔ သူ႔စစ္သည္ေတြ ထြက္ခြာသြားသည္အထိ ေစာင့္ၾကည့္ေနေလတယ္... မုရႊယ္ ကိုယ္ထဲက ပ်င္းရိတဲ့ ၀ိဥာဥ္ဟာ ပံုမွန္အားျဖင့္ဆိုလွ်င္ေတာ့ ေနျမင့္သည္အထိ အိပ္ေနမွာျဖစ္ေပမယ့္ ဒီေန႔လိုမ်ိဳး ခ်ိဳက္ရႊမ္းအေရွ႕နယ္စပ္ကို ထြက္ခြာရတဲ့ ေန႔မ်ိဳးေတြမွာေတာ့ သူ႔ကို လိုက္လံႏႈတ္ဆက္ဖို႔ရာ သူမကိုယ္သူမ တြန္းအားေပးၿပီး အိပ္ယာထေလ့ရွိတယ္...

ဒီလိုမ်ိဳးအျပဳအမူကို သူမဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္းအေရွ႕နယ္စပ္ကို ထြက္ခြာရတဲ့အခ်ိန္တုိင္းမွာ ျပဳမူေလ့ရွိတယ္... သူမရဲ႕ အေၾကာင္းျပခ်က္ကေတာ့ သူမကို ထိုအမ်ိဳးသား အၿမဲတမ္းအမွတ္တရရွိိေနေစဖို႔ျဖစ္ေလတယ္... ထိုအမ်ိဳးသားဟာ လမ္းအဆံုးရဲ႕ျမင္ကြင္းထဲကေန ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္အထိ မုရႊယ္ကို သူလွည့္လွည့္ၾကည့္ေနတာကို ျမင္ႏုိင္ေလတယ္... သူဒီလိုမ်ိဳး လွည့္ၾကည့္တဲ့အခါတိုင္း သူမရဲ႕ ႀကိဳးပမ္းမႈဟာ အရာေရာက္ေၾကာင္း မုရႊယ္ သိေလတယ္...

1.ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-4 (ချိုက်ရွှမ်း)Where stories live. Discover now