အခန္း၁၇: ခ်ိဳက္ရႊမ္း/အခန်း၁၇: ချိုက်ရွှမ်း

25.1K 1.8K 10
                                    

ေအာက္ပါအေၾကာင္းအရာသည္ ၁၈+ အေရးအသားမ်ား ပါ၀င္ေသာေၾကာင့္ ၁၈ႏွစ္ေအာက္ကေလးမ်ား ဖတ္ရန္မသင့္ပါ...

အပ်ိဳေတာ္ေတြအားလံုးမရွိေတာ့ပဲ အခန္းေရွ႕ကကြင္းျပင္တစ္ခုလံုးတိတ္ဆိတ္သြားခ်ိန္မွာေတာ့ မုရႊယ္ဟာ ၾကမ္းျပင္မွာ က်ကြဲေနတဲ့ ေက်ာက္စိမ္းကို ျပန္ေကာက္ယူဖို႔ ျပင္လုိက္တယ္... မုရႊယ္ မငုံ႔ကိုင္းစဥ္မွာပဲ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ သူမရဲ႕ လက္ကို ဖမ္းကာ တားလိုက္ေလတယ္...

"ကြ်န္မကိုလႊတ္..."

ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ သူမကိုသူ႔လက္ေမာင္းေတြဆီဆြဲယူလိုက္ရင္း ေပြ႔ဖက္ထားလိုက္တယ္...

"မုရႊယ္..." ခ်ိဳက္ရႊမ္းရဲ႕ ၾသရွရွအသံတိုးတုိးဟာ သူမေခါင္းအထက္နားကေနထြက္ေပၚလို႔လာတယ္... "ႏွစ္လေတာင္ ကုန္သြားခဲ့ၿပီ... ကိုယ့္ကို ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ေသးဘူးလားဟင္..."

မုရႊယ္ဟာ ခ်ိဳက္ရႊမ္းထက္ ေလးႏွစ္ႀကီးေသာ္ျငား ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ မုရႊယ္ထက္ အရပ္ပိုရွည္ကာ ထြားႀကိဳင္းေလတယ္... သူ႔ရဲ႕ခြန္အားအနည္းငယ္မွ်နဲ႔တင္ မုရႊယ္ကို နာၾကင္ေစမွန္းသိတာမို႔ ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ သူမကို ျငင္သာစြာသာ ေပြ႔ပို္က္ထားေလတယ္...

"ဘာကိုမ်ား ခြင့္လႊတ္ေပးရမွာပါလိမ့္??..." သူမရုန္းကန္လဲအခ်ည္းအႏီွးျဖစ္ေပမွာမို႔ မုရႊယ္ဟာ ၿငိမ္သက္စြာသာေနေလတယ္... "Hexin ရဲ႕ႀကီးျမတ္လွတဲ့ စစ္သူႀကီးကို စိ္တ္မညိဳျငင္၀ံ့ပါဘူး..."

ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ ခပ္ရႊင္ရႊင္သာရယ္ေမာလိုက္ရင္း သူမကို ဖက္ေတြ႕ထားတာကိုေလ်ာ့လ်ဲေစလိုက္ကာ မုရႊယ္ရဲ႕ေမးဖ်ားေတြကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္ၿပီး အၾကည့္ခ်င္းဆံုလိုက္ေလတယ္...

"မင္းကိုယ့္ကို မညိဳျငင္၀ံ့ဘူးလုိ႔သာဆိုေနေပမယ့္ မင္းမ်က္လံုးေတြက ဒီလိုမဟုတ္ဘူးဆိုၿပီး သစၥာေဖာက္ေနၾကတယ္ေလ..." ခ်ိဳက္ရႊမ္းဟာ မုရႊယ္ကို ခပ္ေပါ့ေပါ့ေလး စေနာက္ ေလတယ္...

"ဟြန္႔..." မုရႊယ္ဟာ သူမမ်က္၀န္းေတြကို အၾကည့္လႊဲလိုက္တယ္...

"မုရႊယ္ မင္းစိတ္ထဲက အမ်က္ေတြကြယ္ေပ်ာက္ဖို႔ ကိုယ္ဘာလုပ္ေပးရမလဲ... ေစ့စပ္ထားတာကို ဖ်က္သိမ္းတာကလြဲရင္ ဘာမဆို ကုိယ္ သေဘာတူေပးပါ့မယ္..."

1.ဒုတိယ ဇာတ်လိုက်အားရွေးချယ်ခြင်း ARC-4 (ချိုက်ရွှမ်း)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ