7. Test

2.4K 201 7
                                    

  ,,Uvidíme se později....." Dal mi pusu na pusu. ,,.....broučku." ,,Neříkej mi tak a hlav mi nedávej p-pusu před l-lidmi." Zamračil jsem se a podíval se do země.

  *Opravdu cute.* Řekl jsem si a otočil se teda na toho.....em.... Všemocného. ,,Můžeme jít." On kývl a oba jsem šly pryč. Vedl mě přes celou školu, až nakonec zaklepal na nějaké dveře. ,,Dále." Ozvalo se z druhé strany. Byl to docela pisklavý hlas. Všemocný otevřel dveře a oba jsme vešli dovnitř místnosti. Za stolem uprostřed místnosti seděl nějaký Myšák. ,,Pane řediteli? Jeden z našich studentů doporučil tohoto Mladého chlapce, aby mohl chodit na U.A"  Řekl všemocný a já čekal co bude dál.

  Co Všemocný s tou kočkou odešli, jsem šel do svého pokoje si opět vybalit těch pár věcí. ,,Snad jim nebude divný, že má kočičí uši a ocas." Položil jsem si tašku na postel a povzdechl si. První jsem si vybalil oblečení, pak hygienické potřeby a nakonec zbytek. Bylo už 6 hodin ráno. *Možná, že tu už někdo bude.* Řekl jsem si a šel tedy dolu, do společné místnosti. A měl jsem pravdu. Byl tu už Kirishima. ,,Ahoj Kirishima-kun." On se na mě otočil a pozdrav oplatil. ,,Ahoj, Midoriya. Jak dlouho tu jsi?" ,,Od půl šesté." ,,Takhle brzo?? Proč?" ,,Protože budeme m..... Vlastně jen tak." Uchechtl jsem si. ,,Aha."

  Místnost se už začala hromadit spolužáky a když bylo čas jít do třídy, tak jsme se sebrali a šli. První hodinu nám pan Aizawa říkal nějaké informace ohledně našeho strážení ve městech. Druhou hodinu jsem měli Angličtinu. Očividně normální hodina. Třetí hodinu jsme měli místo Všemocného, paní Pulnočnici a trénovali jsme. A poslední čtyři hodiny uběhly až moc rychle. Možná to je tím, že jsem přemýšlel, jak se daří té kočce. Nějak jsem učivo už moc nevnímal.

  Když skončila poslední hodina, tak si mě na chodbě zastavil Všemocný, že je to oznámení, jestli je přijat nebo ne. Chtěl abych s ním šel za panem ředitelem, že ta kočka už tam čeká. Tak jsem se tedy sebral a šel s ním.

  Když si mě pan ředitel prohlédl, byl překvapený. ,,Nejsi ty.....Todoroki? Todoroki Shouto?"  Znamenalo to pro mě, že už ví kdo jsem podle vzhledu. Málo kdo to takhle pozná a byl jsem ze začátku rád, že na to Midoriya nepřišel. Na jeho otázku jsem jen kývl. ,,Dobře. Můžeš se zatím posadit tady." Řekl a ukázal na nějaké křeslo. Seděl jsem takhle asi 15 minut, protože si něco zapisoval do Notebooku. ,,Pokud jde o to, jaké máš schopnosti. Jediné co musíš udělat je záchrana člověka ve cvičišti Beta. Kde už na tebe čeká jeden z našich učitelů. Zbytek ti řekne on." Ukázal na dveře, aby šel, ale já měl jednu prosbu. ,,Ale dříve.....Když by jste mě přijali, mohl bych mít pokoj s Midoriyou?" Zeptal jsem se, ale on na mě docela překvapené koukal. ,,Pokud s tím bude souhlasit....." Řekl a já se usmál. ,,Až bude test dokončen, tak se u mě ještě zastav. Potřebuji něco vyřešit." Po té co to řekl, jsem kývl a šel už hledat cvičiště Beta.

  Celý test byl docela jednoduchý. Jediné co jsem musel udělat, abych zachránil nějaký lidi, na který jakože útočil jeden z učitelů. Po té jsem asi o půl hodiny dostal informace, že jsem prošel. Když už to bylo všechno, tak jsem tedy šel do školy za ředitelem. ,,Gratuluji. Viděl jsem jak jsi si vedl. A teď to co jsem potřeboval. Mám na tebe otázku. Všichni učitelé ti mají říkat pravým jménem? Nebo ne? Je to ohledně tvé bezpečnosti a všech informací." ,,Normálně Todoroki. Ale dneska ať mi tak někdo neříká.....teda hlavě ne před Midoriyou." Hned co jsem to dořekl, někdo zaklepal na dveře. ,,Vstupte." Řekla ta myš (Ředitel).

  Dveře se otevřeli a v nich stál Všemocný a hned za ním byl Midoriya. Když jsem ho viděl tak jsem se usmál. Oba dva přišli a Midoriya šel hned ke mě. ,,Tak co? Přijali tě? A nebo ne...?" Vyžadoval Midoriya o výsledek, jako bych čekal mimino. ,,Přijali." Dal jsem mu pusu a ředitel podle výrazu hned poznal, proč chci mít pokoj s Midoriyou.

................................................................................................................................................................

Ahoj.

Dnešní kapitola teda byla o ničem, ale příští bude speciální a bude dlouhá. :)

Snad se kapča líbila a brzy čauky.

Vaše Kami ❤

Lost kitten ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat