8. Pravda

2.5K 190 6
                                    

  ,,Tak co? Přijali tě? A nebo ne...?" Vyžadoval Midoriya o výsledek, jako bych čekal mimino. ,,Přijali." Dal jsem mu pusu a ředitel podle výrazu hned poznal, proč chci mít pokoj s Midoriyou.  

  Když mi řekli všechny zbylé informace o studiu, tak jsme s Midoriyou šli na intr do společné místnosti, kde bylo hodně děcek v mém věku. Tohle budou očividně moji spolužáci. Když jsme k nim přišli, tak všichni se hned hnali k nám. ,,Deku, kdo to je?" Zeptala se nějaká hnědovlasá holka. Midoriya očividně nevěděl co říct a tak jsem převzal mluvení. ,,Jméno vám řeknu až zítra. Jsem váš nový spolužák a jsem......." Na chvíli jsem se zarazil. Nwm zda říct, že chodím s Midoriyou nebo ne. A tak jsem se podíval na Midoriyu, ten očividně věděl co chci říct, jen nepatrně kývl a začínal nabírat ruměnec. ,,......a chodím s Midoriyou." Tato věta všechny hodně překvapila. Ale mě překvapil jeden kluk se špičatými vlasy. Byl mi povědomí. ,,Já vím kdo doopravdy jsi....!" Zavrčel a hned jsem si vzpomněl. Byl to ten ubožák co furt jen křičí, jménem Bakugou. Když však řekl, že ví kdo jsem, tak jsem doufal v to, aby nic neřekl. Teda hlavě před Midoriyou.

  Když jsem uslyšel Kacchana, tak mě ta kočka chytla za ruku a táhla někam jinam. Už nějakou dobu tu koukal na různé dveře všech pokojů. ,,Jestli hledáš můj pokoj, tak ten je támhle." Ukázal jsem na dveře na druhé straně chodby. Když si jich všiml, tak dveře otevřel a oba jsme vešli do pokoje. ,,Co se děje?" Zeptal jsem se té kočky. ,,Nic se neděje. Co budeme dělat?" Zeptal jsem a já jen pokrčel rameny. ,,Nwm" Řekl jsem a podíval se na hodiny. ,,Asi se půjdu osprchovat." Vzal jsem si věci a šel do společných koupelen. Všiml jsem si, že v pokoji byly nějaký krabice. Ta kočka z jedné z krabic vytáhla ručník a mýdlo. ,,To jsou tvé krabice?" Zeptal jsem se a on se na mě podíval. ,,Moje máma nějakým způsobem asi zjistila, že mě vzali na tuhle školu. Nejspíš mi poslala tyhle věci." Řekl, když už jsme byly v koupelně.

  Když jsme se v klidu osprchovali.......Teda..... Když jsme byly osprchovaný a převlékali se, tak k nám přilétl Kirishima-kun a vyptával se té kočky na nějaký otázky a furt mu sahal na uši a ocas. Cítil jsem se divně a chtěl jsem, aby jsme šly už do pokoje a Kirishima toho nechal. Takže to v klidu nebylo. 

  Přišli jsme do pokoje, zamkl jsem dveře a musel se ušklíbnout. Šlo už od pohledu vidět, že když byl u mě furt ten kluk s červenými vlasy, tak Midoriya žárlil. ,,Co se děje." Zeptal se, když viděl můj úšklebek.

  ,,Ty jsi žárlil...." Usmál jsem se a sedl si na postel. On odvrátil pohled a měl na obličeji ruměnec. ,,Nežárlil.......A co budeme dělat?" Zeptal se potichu a sedl si vedle mě. Ten klíč jsem opatrně strčil pod matraci, aby to neviděl.                                                                                       ,,Já už vím...." Ušklíbl jsem se. Chytl jsem jej za ruku a rychle ho stáhl za mě. Obkročmo jsem si na něj sedl a do ucha mu pošeptal.

  ,,Co takhle si vzít tvoje panictví?" Skousl jsem mu ucho a podíval se mu do očích.

  Podíval se mi do očí nazpět a začal se vrtět, hned co v mých očích viděl vášeň, divokost a touhu. Touhu po něm. V jeho očích jsem zase viděl strach. Strach, kterou pomalu převládala zvědavost. I když se vrtěl a šlo vidět, že nechce, tak jsem tu zvědavost viděl. To nemůže zapřít. ,,J-ja n-nechci.....!" Vyletělo z něj a já mu olízl krk. ,,N-nechci...!" Já si na něj opět sedl a ruce si dal na hruď. 

  ,,Proč nechceš?....." Ptal se mě, ale já stále odmítal. ,,Prostě ne. Co nechápeš na slovu ne...?!" Dostal jsem ze sebe a nepřestal se vrtět. ,,Ale já to chci......." Naklonil se k mému uchu. ,,.....a taky, že to dostanu." Skousl mi ucho a já zavzdychal.

  ,,P-proč?" Konečně jsem se mu vykroutil, ale spadl jsem na zem. Zatím co on si šlápl na ocas a trochu zakňučel. ,,V-vždyť se ani p-pořádně neznáme?" Začal jsem couvat pryč. Když jsem narazil na dveře, tak jsem se snažil odemknout dveře, ale marně. Ta zatracená kočka zamkla dveře......
Věděl jsem, že jsem v pasti.....

  Když se snažil otevřít dveře, přišel jsem k němu, chytl jej do náruče a položil na postel. Aby mi neutekl, obkročmo jsem si na něj sedl, ocasem mu chytl ruce a držel mu je nad hlavou. ,,Známe se už pár dní, to snad stačí na to, aby jsme měli sex....." Ušklíbl jsem se a ulízl mu krk až k jeho uchu.

  ,,Pmha....ani neznám tvé j-jméno...." ,,Když ti slíbím, že ti ho řeknu, nebudeš proti?" Opět si na mě sedl, ale tentokrát zajel rukama pod triko a opíral se u mě. Jedna jeho ruka mě hřeje, ale ta druhá mě chladí......,,J-jo!" Vykřikl jsem aniž bych si uvědomil co se teď bude dít. On mi rychle sundal tričko a připlácl se na mě, jako by se začal mazlit, ale skousl mi jednu bradavku a já jsem zavzdychal. ,,Fajn......" Dal mi pusu na hruď. ,,Jmenuji se Todoroki......" Olízl mi hruď až ke krku a skousl mi ho. ,,Todoroki Shouto."

................................................................................................................................................................

Omlouvám se za zpoždění s vydáním, ale neměla jsem čas, ale i tak doufám, že se líbila. 😅🙂

Lost kitten ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat