9. Miluji tě (+)

3.2K 186 14
                                    

On mi rychle sundal tričko a připlácl se na mě, jako by se začal mazlit, ale skousl mi jednu bradavku a já jsem zavzdychal. ,,Fajn......" Dal mi pusu na hruď. ,,Jmenuji se Todoroki......" Olízl mi hruď až ke krku a skousl mi ho. ,,Todoroki Shouto."

Pošeptal jsem mu do ucha. On se přestal vrtět a já se na něj podíval. V jeho očích jsem viděl......smutek? ,,Děje se něco?" Sedl jsem si před něj a on si sedl též. ,,Jsi ten Todoroki? Ten s mnoha sourozenci a se schopností Půl led-Půl oheň? Ten kterého jeho otec věčně bil, ten co jeho matka, jako by nebyla ani matkou? Je na tebe opravdu veliká odměna, aby tě někdo přivedl zpět k tvým rodičům. Jako malý jsi byl hodně krát v nemocnici....... Ty.....ty tam očividně nechceš, že?" Řekl a viděl jsem, jak byl opravdu smutný. Neměl by být smutný. A taky kvůli čemu. Kvůli mě? ,,Myslím, že mě vrátíš zpět k rodičům." Řekl jsem a podíval se smutně do matrace.

Najednou mu z očí vyteklo pár slz. Vůbec jsem nechápal. ,,Nikdy tě nenechám odejít! Nesmíš! Nemůžu tě dát zpět na to strašlivé místo! Ani za milión! Co když.....Co když by to s tebou nedopadlo moc dobře. Co když budeš opravdu hodně zraněný.....?! Co když zase skončíš v nemocnici? To nedopustím! Vždyť.......Vždyť já tě Miluju!" Vykřikl se slzami v očích. Skočil po mě, objal mě okolo krku a políbil mě. Midoriya teď ležel na mě a stále se mě držel.

Byl jsem zaskočený, ale i rád. Jsem opravdu rád, že mě miluje a že by mě nedal zpět. Doufal jsem v to. Usmál jsem se a obětí mu oplatil.

Po chvíli ticha, jsem ho strčil pod sebe a tentokrát jsem ležel já na něm. "Vždyť já tě taky Miluji Midoriyo." Políbil jsem ho, usmál se na něj a už pokračoval v tom, co jsem měl v plánu.

Zatím co jsem v ruce mnul bradavky, jsem se přisál Midoriyovi na krk a postupně jsem si ho na krku označoval cucfleky. Má tak jemný krk. Vždy mi pěkně zavzdychal....i když se to snažil tlumit. *Nemůžu se dočkat až budu v něm.* Usmál jsem se a obě bradavky olízl. Cítil jsem, že už se mu dole dělá těsno a tak jsem si řekl, že ho trochu potrápíme.

Od krku až k jeho podbříšku jsem udělal jazykem cestičku, zároveň jemně okusoval jeho jemnou kůžičku a dělal cucfleky i na hrudi. Samozřejmě jsem udělal i jeden na podbříšku. Vrátil jsem se zpět k jeho puse a líbal jsem ho. Jednou rukou jsem chytil lem jeho kalhot a druhou rukou jsem přes kalhoty přejížděl jeho už docela naběhlou chloubu. Podíval jsem se na něj a byl krásně červený.

Pomalu jsem mu začal stahovat tepláky a naschvál trochu stáhl i jeho trenky. Jeho kalhoty jsem hodil na zem vedle postele. Trochu jsem se od Midoriyi posunul a lehl si mu mezi jeho nohy. Tváří nad jeho podbříšek. Rukama jsem ho chytil trochu nad zadkem a dal mu velikou pusu těsně nad trenky. Podíval jsem se mu do obličeje. ,,Jsi opravdu nádherný Midoriyo."

Začervenal jsem se a odvrátil pohled na stranu. On se jen uchechtl. Cítil jsem jak jeho ruka sklouzla pod trenky a já se začal bát. Chytil mou chloubu do ruky a začal s tou rukou jezdit nahoru a dolu. ,,Mpha...ah.." Uniklo mi a já si rychle zakryl pusu. Nejspíš jsem byl červený až na zadku. ,,Netlum to. Chci tě slyšet. Máš krásný hlas..." Chytil mi ruku, odendal ji a políbil mě. Já jsem automaticky zčervenal ještě víc, polkl jsem a opět odvrátil pohled. Chtěl jsem, aby byl šťastný, tak jsem dal ruce podel těla a pevně se chytil matrace. *Nechápu co může být hezký na vzdychání....* Řekl jsem si a opět jsem nahlas vzdechl. ,,hahm..ah...." Už jsem si myslel, že se udělám, jenže v tu chvíli, se Todoroki odtáhl a něco si vyndal z malého igelitu co ležel vedle. Moc jsem si toho předtím nevšímal, tak jsem ani nevěděl co to je. Když to vytáhl, vypadalo to něco jako gumička.

Nahnul se ke mě a pošeptal mi. ,,Trochu tě tu potrápím....." Řekl a nasadil mi ten kroužek okolo....okolo....... *Sakra!* Došlo mi co to je a začal jsem se trochu vrtět. On mi teda chytil ruce svým kočičím ocasem. Chytil moji chloubu do ruky a tentokrát si ji strčil celou do pusy. Začal hýbat hlavou nahoru a dolu a já myslel, že prasknu. Bylo hodně slasti, ale postupně se přidávalo tolik slasti, až se s tím smíchávala trochu bolest. ,,Ah! To-Todorok-ki...p-prossím...." Žádal jsem ať mě nechá se udělat. On mi pomalu uvolnil kroužek a já se udělal do jeho pusy. ,,P-promiň...." Dal jsem si před pusu zápěstí a myslel si, že se propadnu studem. ,,Nemáš se za co omlouvat......." Když to říkal, tak se jeho ruce přemístili trochu jinam. A jinam myslím na zadek. ,,...., líbilo se mi to." Dořekl to a rukou mi hned zajel pod trenky na straně zadku a strčil mi tam jeden prst. ,,Ah..ha...co t-to....?..."

Nechápal. Je rozkošné být nevědomí. Byl nádherný.

Když jsem mu do zadečku strčil jeden prst, trochu jsem s ním pohyboval. Po chvíli jsem přidal ještě jeden a na konec poslední třetí prst. Všemi prsty jsem se tam pohyboval a hledal to pravé místečko. Bod G. Chvíli vzdychal normálně, tak jak jsem do teď slyšel, ale po té byl jako v ráji. ,,Ahhh! T-todoroki...." Vykřikl. To znamená, že bod G byl objeven.

Druhou rukou jsem mu stáhl boxerky a když jsem si myslel, že je dost připravený, tak jsem z něj vyndal prsty. Sedl jsem si blíž před něj. Sundal jsem si tričko, kalhoty a na konec i boxerky. Namířil jsem si moji už docela ztvrdlou chloubu blíže k jeho vstupu. Naklonil jsem se k němu a políbil ho. ,,Uvolni se...." Políbil jsem ho znovu a aby se víc uvolnil, tak jsem se do jeho pusy probojoval a strčil mu tam i jazyk. Chvíli jsme se líbali a jeho ruce jsem později ucítil i na mé tváři. Bylo to znamení, že je dostatečně uvolněný.

Pomalu jsem do jeho zadečku vsunul moji chloubu. ,,Mpha....Ah...." Byl docela v šoku a trochu nesvůj. Z očí mu vyteklo i pár slz. Opět jsem ho políbil a chvíli jsem čekal, než si zvykne.

On později trochu přirazil proti mému boku. Překvapilo mě to. A tak jsem teda dal na jeho chloubu opět proužek a začal jsem přirážel. Krásně vzdychal. Později jsem ho chytil za zády a vyhoupl ho na mě. Teď seděl na mě a já začal přirážet tvrději. Narazil jsem na bod G. ,,Ah...ah...T-todoroki." Začal vzdychat mnohem víc, když jsem se začal zaměřovat jen a jen na to místečko slasti.

,,Miluji tě Midoriyo." Řekl jsem při přirážení a políbil ho.

................................................................................................................................................................

No....hehe.

Snad se vám kapitola líbila. A snad se ještě dožijete pokračování....xD

1151 Slov......

Vaše Kami ❤

Lost kitten ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat