LIZZIE'S POV
რობინის დაუსრულებელი საუბრის განმავლობაში, იმის შესახებ, თუ რა მაგარი იქნება წვეულება, მოვემზადეთ. ის ბიჭები საშინლად არ მომწონს! ჯანდაბა... ასეთი ჯიუტი რატომ არის?! რობსმა გადაწყვიტა გახეული შავი ჯინსები, უბრალო ზედა და შავი ჟაკეტი ჩაეცვა. ხანდახან მისი სტილი მაშინებს! არა, არა, მომწონს მისი "ცუდი გოგოს" სტილი! ის სექსუალური და ამავდროულად საყვარელია! მე კი გადავწყვიტე უბრალო მწვანე კაბა ჩამეცვა. მიყვარს მწვანე ფერი.
მანქანა ჯერ არ გვყავს, ასე რომ ისევ ტაქსის გამოძახება გვიწევს. სერიოზულად ეს პრობლემა უნდა მოვაგვაროთ, თორემ აღარ შემიძლია!
It's a frat party, of course, not surprised. But it's pull and music booms all over the place.
- მაგარია! - შესვლამდე ამბობს რობინი.
ეს ადგილი გადაჭედილია! ეწევიან, სვამენ და თითქმის ჟიმაობენ კიდეც... ეს უცნაურია! დიდი დრო არ დასჭირვებია რობინის მომღიმარი სახის დანახვას, მაგრამ მე არ მიღიმის. იმ მიმართულებით ვიყურები, საითაც ამ უცნაურ ღიმილს ისვრის და აუჩ! რა თქმა უნდა... ხუჭუჭა ლანდონი. შესანიშნავია! მისი ვირი მეგობარიც აქ არის. ასე ძალიან რატომ მძულს ეს არსება?!
- Hey curly - რობინი უახლოვდება და უკნიდან ისედაც აჩეჩილ თმებს უჩეჩავს. ლანდონი ჩვენსკენ ტრიალდება და მზადაა გაარტყას იმ პიროვნებას ვინც მის თმებს შეეხო, მაგრამ როდესაც მას ხედავს...
- Gorgeous! - უღიმის და მის 32-ივე კბილს აჩვენებს... ჯანდაბა! ამ ორს ერთმანეთში ქიმია აქვს! მაგრამ მე მაინც არ მომწონს ეს ტიპი.
- გამარჯობა - ყალბი ღიმილით ვესალმები.
- ჰეი! გვიხარია, რომ ორივე მოხვედით.
გვიხარია?! ხო, სულ დამავიწყდა, რომ ამის იდიოტი ძმაკაციც აქ არის. რობინი და ლანდონი ერთმანეთს მიაჩერდა... არა კაცო, რა უხერხული სიტუაცია.
YOU ARE READING
I.D.G.A.F.
RomanceI DO Give a Fuck! სახელმა არ მოგატყიოთ ;) ცხოვრება ორ საუკეთესო მეგობარზე, რომლებიც ნოი იორკში სასწავლებლად გადადიან. შეძლებენ თუ არა ისინი აიხდინონ ოცნება, როდესაც მათ ცხოვრებაში სიმპათიური, მწველი და "უმანკო" ბიჭები ჩნდებია?