- თავი 5 -

232 17 15
                                    

(ჰეეი❤️😍 so, wattpad-ზე და სხვა სოციალურ ქსელში, ხშირად ფიქსირდება პლაგიატის შემთხვევები. ეს მოთხრობა არის ორიგინალი და თუ გინდათ გადათარგმნა, ან სხვა გვერდზე დადება ძალიან მოხარულები ვიქნებით პატივისთვის❤️ ამის მიუხედავად არ შეგვიძლია მხარი დავუჭიროთ იმას, რასაც პლაგიატი გულისხმობს. ძალიან გთხოვთ ასეთი შემთხვევის აღმოჩენისას დაგვეკონტაქტოთ. ძალიან გვიყვარხართ და გვიხარია თუ მოგწონთ story. Enjoy the chapter 😘)

LIZZIE'S POV

დრო ძალიან მალე გავიდა. კოლეჯის დაწყებამდე 3 კვირა გვქონდა, რაც შესანიშნავად გავატარეთ. ჩემი სამსახური შეუდარებელია! ყველანაირად ვერგები ვაკანსიას და სახლიდან მუშაობა ყველაზე დიდი პლუსია. რობინიც ძალიან კარგად მოეწყო. მის გამო მიხარია და ამ გრძნობას ისიც იზიარებს.

როგორც უკვე აღვნიშნე, დრო ძალიან სწრაფად გავიდა. დიდად არ გვადარდებდა სად ვიქნებოდით. მთავარი ყოველთვის ის იყო, რომ ერთად ვყოფილიყავით, თუმცა კამპუსიც ძალიან მაგარი აღმოჩნდა. რაღაცები შევცვალეთ, პოსტერები დავკიდეთ და რაც ყველაზე მთავარია საჭმელი მოვიმარაგეთ.
კოლეჯის პირველ წელს გახსნილად ვაცხადებ!

This is so FUCKING awesome! ვგრძნობ, რომ მთელი ჩემი ცხოვრება იცვლება! ჩემი არა... ჩვენი! მაგრამ როგორც ყველგან და ყოველთვის, მე ჩემს სტილში ვარ... რაც გულისხმობს ნერვიულობას იქამდე, სანამ არ გამახსენდება, რომ ეს იდიოტიზმია.

I.D.G.A.F.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang