Öncelikle film çoğu eleştirmen tarafından beğenilmemişti. Ve bence ortalama bir film diyorum ancak beğendim. Her ne kadar sıradan bir hikayesi olsa da güzeldi. Yani 10/5 verebilirim. Antman Ve Wasp'tan güzeldi. Çizgi romanlar ile alakası neredeyse hiç olmadığından çizgi romanseverlerdenseniz beğenemeyebilirsiniz.
Bence Eddie ile Venom ilişkisini güzel anlatılmıştı. ( Dediğim gibi çizgi romanlarla alakası yok o yüzden iyi bir Venom var.) Kötü adam Riot iyi gibiydi. Yani gerizekalıydı biraz çünkü Simbiyot gezegeninden bir sürü Simbiyot getirse Dünya'yı ele geçirebileceklerini düşünmedi mi? Film birde çok kısa sürüyor. After Credits'te Cletus Cassady yani Carnage'ın Carnage olmadan önceki hali var. 2. filmin çıkmasını isterim. Sonuçta bu film aceleye gelmişti. Zaten filmi +13 yapmak için +18 olan sahnelerin kesilmesinden dolayı filmde büyük bir kopukluk hissi yaşattı bende. Biraz komik, biraz karanlık bir filmdi.
Stan Lee dedemiz filmde Eddie'yi çok yakından tanıyormuş gibi öğütler verdi. Eddie de onu tanıyormuş gibi cevap verdi. Venom'da kim bu adam diye sordu ve Eddie söylemedi. Stan Lee hakikaten Watcher olabilir. Her süper kahraman filmlerinde onları izliyor. Galaksinin Koruyucuları 2 filminde ise Lee'yi Watcherlar ile konuşurken görmüştük. O zaman Lee, çizgi romanlarda Dünya'daki Watcher olan Uatu olabilir. Neyse... konumuz Venom. Aslında bu kadar yazacağım Venom hakkında. Baybay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Hakkında İlginç Bilgiler
Randomİlginç bilgilerin yanın da anket, soru gibi şeylerde anlatabilirim. Bilmediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz.