Deadpool 2

71 4 0
                                    

Evet, film 18 Mayıs'ta çıktı ama ben yine yazmaya üşendim. Neyse, filmi izledim. (Şu anlık spoiler yok) Film gerçekten enteresandı. Ama güzeldi. Jenerik sahnesi güzeldi ama biraz yersizdi. Film bildiğimiz Deadpool'un devamı gibi. İlk filmdeki gibi ileri zamandan başlayıp flashback sahneleriyle geçmişte ne olduğunu anlatmışlar. Ama merak etmeyin bu sahneler kısa sürüyor. Film beklediğinizden bambaşka bir şekilde ilerliyor. Ve olaylar karşısında bayağı şaşırıyorsunuz. Özellikle filmdeki göndermeler ve espriler o kadar fazla ki çoğunu anlamıyorsunuz. Yani filme gitmenizi öneririm.

Spoiler geliyeahh, izlemeyenler çıksın. Bak, büyük spoiler yersiniz.
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
:-*
Şimdi eski bölümleri okuyanlar bilir, genellikle hiç bir filmde ağlamadığımı söylemişimdir. Artık diyemeyeceğim çünkü İnfinity War, İnanılmaz Spiderman 2, Logan'da ağlamayan ben Deadpool 2'de ağladım. Ama sessiz. Deadpool'un öldüğü sahnelerde. Sizce de çok duygusal değil miydi? Bence çok duygusaldı. Bir yandan esprilere gülüyorum. Ağlıyorum ama gülüyorum. Neyse zaten başta Vanessa'nın öleceğini hiç düşünmemiştim. Bir anda vuruldu, öldü. Ama o sahnelerde Ryan Renolds'un oyunculuğu muazzamdı. Orada öldüren adama sarılması falan gerçekten Deadpool'un yapacağı bir şeydi. O sahnelerden sonra o jenerik bence olmadı. Sonra Deadpool yas filan tuttu. Filmi anlatmayayım size. Cable ile Deadpool'un bir şekilde birlikte çalışacağını biliyordum. Çünkü çizgi romanlarda da öyle oldu. Bütün X-Forge'un bir kaç dakikada ölmesi beklemediğim bir şeydi. İlk Bedlam, sonra Yıldız ***, derken görünmez adam, Peter kurtuldu onuda kusan adam öldürdü. Bir Domino kaldı ve filmde etkisi büyüktü. Juggernaut, fragmanlarda gösterilmeyecek kadar önemli değildi bence. Birde Juggernaut'u da Ryan Renolds oynamış. Ve Deadpool ölürken herkes ile espirili şekilde konuşması ardından ölmesi :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(. Sonra Cable onu geri getirdi, son. Sonra ben, "Boşa ağladım ***(sansür)". After creditsi izleyemedim. O konu ile alakalı hiç fikrim yok. Neyse, zaten bu yazıyı sahurdan sonra yazmaya başladım. 1 saattir yazıyorum 1 beğeni atın lütfen.  O:-)

Marvel Hakkında İlginç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin