DC'den bir Türk: Yeniçeri

110 5 9
                                    

Stanford Üniversitesi'nden mezun olmuş doktor Selma Tolon, 17 Ağustos depreminde kurtarma çalışmalarına katılır. Kurtarma çalışmaları sırasında bir aileyi kurtarmak için bir apartmana girer. Aileyi kurtarır ama kendisi içerde kalır. Binanın çökmesiyle kendini bir yeraltı mağarasında bulan Selma, bu mağarada (az sonra hikaye saçmalayacaktır) Kanuni Sultan Süleyman'ın sihirli kılıcını bulur. Bundan sonra artık eski Selma değildir, bundan sonra o İblis ile anlaşma yapan kara kuvvetleri komutanı Kazım'ı durdurmaya çalışan kişidir. Bundan o Janissary'dir. (Yeniçeri)

Gövdesinde Türk Bayrağı olan kıyafetiyle ve sihirli kılıcıyla Janissary, DC evrenindeki tek Türk karakterdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gövdesinde Türk Bayrağı olan kıyafetiyle ve sihirli kılıcıyla Janissary, DC evrenindeki tek Türk karakterdir. Kazım, İblis ile anlaşma yaptığından dolayı Türkiye'de iskeletler çıkmıştır. Justice League Türkiye'de olaylar var diye Türkiye'ye gelir. Justice League ile Yeniçeri tanışırlar. Kazım'ı yakalamaya gidip, yakalarlar. Kazım, İblis'in Batman'da olduğunu söyleyince Justice League bi şaşırır. Yeniçeri "O Batman değil, il olan Batman" der. İblis'i bulurlar ancak durduramazlar. İblis "Herşeyi durdururum ama Yeniçeri bana itaat edecek" der. Yeniçeri tam itaat edecekken Batman, "Allah'a secde et" der. Yeniçeri'de Batman'in dediğini yapar ve İblis ve ordusu yok olur. Aquaman, Yeniçeri'ye biraz aşık olur ve Justice League'e davet edilir ancak "Ben vatanım da kalacağım" der.

Evet, Janissary'de böyle işte.

Marvel Hakkında İlginç BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin