İzlediniz mi? İzlemeyenler için spoiler diyeceğim de fragmanın spoileri mi olur? Neyse, isteyen okumasın.
Thanos'u güç eldiveniyle görüyoruz. Bir taş nereden geldi bilmiyorum ama biri Vision'un kafasındaki taş. Yani Thanos onu çalıyor. Ondan sonra galiba Vision insan oluyor. Scharlet Wich (Wanda) ile Vision vuuuhuuuu (siz anladınız). Thanos bir yerde Tony'e bir koyuyor anlatamam. Spiderman'in demirden kıyafeti manyak. Yine bir yerde Spiderman Thanos'a kafa tutuyor, tabii Thanos onu yere çakıyor. İki taşla herkesi dövüyorsa 5 taşla neler yapar acaba. Antman'i göremedik ama olduğunu biliyoruz. Thor mu? Onu da bir yere kilitlenmiş görüyoruz. Sonra Galaksinin Koruyucuları onu kurtarıyor. Hulk ile alakalı pek birşey gözükmüyor. Kara Panter (Wakanda Kralı) Wakanda'yı boşaltıyor. Sonra bir uzaylı ordusuna karşı bütün (2-3 tanesi hariç) kahramanlar savaşıyor, orada koptuk zaten. İzlediğim en iyi trailer buydu. İkinci Kara Panter'in trailer idi. Dr. Strange çok önemli şeyler yapacakta pek anlayamadım. Hulkbuster var ama içinde kim var bilinmiyor. Tony sanki yaşlanmış gibime geldi. Espirili hali gitmiş ve yine bazı olaylarda çok çaresiz kalıyor. Thanos'u güzel yapmışlar ama çenesi kıyma makinesinden çıkmış kıyma gibi. Black Widow 2 sahnede çok kısa süre gözüktü. Şahingöz'ü görmedim. Falcon uzaylı ordusunu tarıyordu. Sonlarında nefessiz kaldım heyecandan. Dr.Strange'nin yardımcısı Wong'da ara sıra gözüktü ancak Mordo olacak mı bilmiyorum. Kış Askeri uzaylılara taradıktan sonra şarjör değiştirirken gördük. Kaptan'ı unuttuk, Kaptan Amerika sakallı ama pekte birşey yapmıyor. Trailerde daha çok Tony'e ağırlık vermişler. Daha kim kaldı? Aklıma gelmiyor. Neyse, gidip izleyin. Beğenmeyi unutmayın o kadar yazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Hakkında İlginç Bilgiler
De Todoİlginç bilgilerin yanın da anket, soru gibi şeylerde anlatabilirim. Bilmediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz.