Cap: Civil War filmini spoilerli anlatacağım; (İzlemediyseniz okumamanız ve izlemeniz önerilir.)
• İlk olarak filmin konusu bana göre çok mantıklıydı. Yani sonunda böyle olaylar olacağını düşünmemiştim. Tabii biraz mantık hataları var. Mesela; Tony, Yüzbaşı ve Kış Askeri'ni öldürebilirdi. Kaptan'ı uçurumdan atıp, Kış Askeri'ni öldürene kadar dövebilirdi. Ama o zaman film biter. Hem Tony, o kadar cani değil.
Belki Kış Askeri'ni bayağı döverdi ancak Cap'a fazla vurmazdı. Gerçi Kış Askeri'nin demir kolunu kopardı ama neyse... Birde Tony, ailesini öldüren kişinin Kış Askeri olduğunu öğrendiğinde Kış Askeri, Tony'e " Onları isteyerek öldürmedim, bu yaptıklarım için çok özür dilerim. Acını gidermez ama özür dilerim." gibi acıklı sözlerle Tony'i sakinleştirseydi, kavga etmeyeceklerdi.• Kara Panter'in kostümü ve dövüş sahneleri hakikaten çok güzeldi. Wakanda'yı daha ayrıntılı anlatsalardı. Ama konuyu Kara Panter filmine bırakmak istemiş olabilirler. Babasının ölümü kötüydü ya. Birde o adam suçu Kış Askeri'ne atması beni ayrı sinirlendirdi. Aslında Kış Askeri hapisteyken o adam kış askerini suikastçiye çeviren sözleri söylerken, Kış Askeri kulaklarını kapatıp birşeyler söyleseydi o sözleri duymayıp ortalığı birbirine katmayacaktı. Da konu olmazsa filmi niye yapsınlar.
• Kaptan'a biraz sinirlendim. Peggy ölünce, Sharon'a tabiri caizse yavşaması kötü oldu. Birde Spiderman ile dövüşürken üzerine konteyner gibi şeyi düşürmesi Spiderman ölümüne neden olabilirdi. Zaten Spiderman'in güçlerini de bilmiyor. Kaptan Amerika bir an Tony'i öldürecek diye korktum. Da zırhı bozdu. Ama merak ettiğim Tony nasıl eve döndü? Hazır Kara Panter ordayken "Beni Avengers kulesine atsana?" mı dedi.
• Tom Holand'ın bence Spiderman'i güzeldi. Tobey'de güzeldi, Andrew'de güzeldi. Ancak bana göre en iyisi Andrew'di. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Neyse Tom'un Spiderman'i, bence Peter'ın ergen doğasını güzel nakledilmiş. Kostüm ise muazzamdı. Savaş sahnelerinde ki esprileri komikti. Ama biraz toy göstermişler. 6 ay boyunca kötülerle savaştığından alışık olması lazımdı. Kim kaldı... Heh!
• Batman, şaka şaka Vision, Vision'ın Savaş Makinesi'ni vurması kötü oldu. Ama Vision'ın hiç kimseyle tam olarak savaşmaması normal aslında. Cap, Şahingöz, Antman, Bucky, Falcon'un içinden geçer.(Hatta Antman'in içinden de geçti.) Ama Wanda sıkar. Yakında zaten sevgili olacaklar. Birde Cap ile Bucky, jete doğru koşarken Vision'ın garajın kapatacak şekilde bir sütunu ışınıyla kesmek yerine (umarım anlatabilmişimdir) direk jeti patlatsaydı, doğru erken final.
• Antman de çok sevecen, samimi biri olmuş. Cap takıma Scott'u isteyince "Benim için sıkıntı değil" deyip direk katılıyor. Her sözü komik gibiydi.
• Falcon ile Black Widow her zaman ki gibiydi. Şahingöz, artık yaşlanmış ve prolaşmış ve emekliliğe alışmış. Ve artık havalı pozları artık bırakmış. (Avengers'ta tepede attığı havayı hatırlayın.) Ama Ironman'e dediği laflar; Vitürist beyefendi gelmiş, vitürist ukala burada. Bildiğin şamar gibiydi. Savaş Makinesi'ne ne olacak acaba. Çok fena yere yapıştı. İnsan, zırha ne olur ne olmaz diye paraşüt koyar be paraşüt.
• Bu sefer kargocu olan Stan Lee, Tony Stark'ın adını Tony Satar diye okuması ve Rhodey'in dalga geçmesine güldük mü? Güldük.
Kısacası bu film güzelmiydi: Güzeldi.
Kaç puan verirsin: 10 üzerinden 9
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Hakkında İlginç Bilgiler
De Todoİlginç bilgilerin yanın da anket, soru gibi şeylerde anlatabilirim. Bilmediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz.