1. Dr.Stange; Her izlediğimde film hakkında yeni şeyler öğreniyorum. Mesela, ayna boyutunu yeni anladım ve yaklaşık 10 kere izledim. Bu sefer Stan Lee, trendeki adamı oynuyordu.
2. Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı; En başta ingilizce kahramanların savaşı Hero Wars gibi birşey oluyor ama Civil War, yani türkçesi İç Savaş. Neyse sonuna kadar izlemezseniz hiç birşey anlamayacağınız bir film, şahsen filmi ezberledim. Ama Savaş Makinesi'ne acıdım. Stan Lee, kargocuydu.
3. Kara Şövalye Yükseliyor; Filmi anlatmadan önce aklıma şu geldi, acaba 1950'lerde Marvel ve DC, ikiside küçük çaplı bir çizgi roman şirketiyken birleşselerdi neler olurdu? Aslında baya iyi olurdu. Neyse, sonunda aslında hiç etkilenmeyecektim ama o sonunda ki müzikten sonra "Vay bee! Batman bee!" diyesi geliyor insanın.
4. İnanılmaz Örümcek Adam 2; Şimdi bir daha düşündüm de 2.'ye yazabilirdim. O son sahneler var ya, az kala ikinci bir filmde ağlıyordum. (Bir tane Çanakkale filminde ağlamıştım, iki bilemedin üç damla düşürdüm.) Onun dışında Elektro en sevdiğim kötü oldu.
5. Batman VS. Superman: Adaletin Şafağında; Hiç de fena değil ancak Batman, Superman'i "yeniyor". Batman, Superman'e veriyo kriptoniti, veriyo kriptoniti sonra Superman pelt. Aslında Justice League'yi oluşturan film değebiliriz. Filmde Batman var, Superman var, Wonder Woman var, Aquaman var hatta Cyborg bile var ancak Flash yok. Flash'ı da artık filmlere koysunlar. (Evet, Justice League bol bol gördük ama ben yazdığımda yoktu.)
6. Kara Şövalye; Biliyorum "Madem bu kadar çok DC filmi seviyorsun niye kitabın adı Marvel?" diye soranlar vardır. Nedeni, DC bana saçma geliyor. Marvel daha eğlenceli oluyor. Filme dönelim, aslına bakılırsa çokta güzel değil. Ama her zaman ki gibi son sahnelerini beğendim. Çünkü çok mantıklıydı. Yine "Helal be Batman!" diyorsun ancak sonunu anlamazsanız hiç birşey anlamazsınız. Bir de Joker, tam öleceği sırada kahkaha atmasını çok seviyorum. Ama Batman Joker'i dövüyo, dövüyo ondan sonra ölümden kurtarıyor.
7. Batman Başlıyor; Batman'i anlatıyor, çocukluğunu, Batman'e dönüşmesini, neden yarasa adam olduğunu falan filan. Yani izlenmesi gereken bir film denilebilir.
8. Hayalet Sürücü 2: İntikam Ateşi; Belki çoğumuz Ghost Rider'ı pek sevmez. İlk filme göre daha saçma olmasına rağmen sevdim. Hem Türkiye'de çekiliyor ya belki o yüzden sevmişte olabilirim. Şu çürütücünün (adamın adını bilen varsa yazsın) çürütme sahneleri güzel olmuş. Tamam, biraz iğrençti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Hakkında İlginç Bilgiler
عشوائيİlginç bilgilerin yanın da anket, soru gibi şeylerde anlatabilirim. Bilmediğiniz bilgileri öğrenebilirsiniz.