Porozhlédla jsem se po obrovském domě hned potom, co jsem prošla dveřmi, které se o malou chvíli zavřeli, což značilo tomu, že prošel taky dveřmi a je v domě. Jeho ruce se obmotaly kolem mého pasu a do ucha mi začal šeptat sladká slova.
Vlasy jsem si přehodila na jednu stranu a on toho hned využil a svoje rty přitiskl na můj krk. Začal ho zasypávat malými polibky, které však ve mně vyvolávaly slast a touhu po něm. Nevinné polibky se proměnily na dravé a nenasytné kousání a sání při kterém jsem musela vzdychat.
Otočil si mě čelem k sobě a já se na malou chvíli setkala s jeho čokoládovými oči ještě předtím než jsem je zavřela, abych si vychutnala jeho rty na těch mých. Hýbal jimi nenasytně a v souladu s těmi mými, jemně mi kousal do spodního rtu nad čím jsem vždycky zavzdychala.
Jazykem surově vklouzl do mých úst, kde se setkal s tím mým. Začal se mnou couvat a já zády narazila na studenou zeď. Rukami přes pas přejel na můj zadek, který lehce stiskl a potom se přemístil na moje stehna. Lehce mě nadzvedl a já automaticky nohy obmotala kolem jeho pasu čímž jsem si ho přitáhla blíže k mému tělu.
Prsty jsem běhala po jeho tváři a on při každém mém dalším pohybu zarýval prsty do mých stehen. Jeho rty se přemístily opět na můj krk, kde začal dělat to samé, co předtím. Odlepil mě od zdi a začal někam kráčet.
Měla jsem zavřené oči a užívala si to, co semnou dělal, takže jsem vůbec nevnímala, kde jsem. Moje tělo dopadlo na něco měkkého a jeho tělo narazilo do toho mého. Rozkrokem jsem se otřela o ten jeho a tím mu dávala najevo, že chci víc.
Jednou rukou přejel po vnitřku mého stehna a já se nepatrně zachvěla pod jeho dotykem. Rty mi zakryl těmi svými a o malou chvíli jsem v sobě cítila jeho prst. Vzdychla jsem mu do úst. Začal s ním ve mně jemně kroužit a o malou chvíli přidal už i druhý prst. Začal opakovat pohyby ven a dovnitř a já vzdychala jako o život.
Zakousla jsem mu do rtu a od vášně a za odměnu jsem dostala jeden slastný vzdych z jeho úst, který se ztratil v těch mých.
Nečekaně do mě strčil i třetí prst, prohla jsem se v zádech a tím odsekla jeho jazyku cestu do mých úst, ale za to jsem mu dokonale odhalila můj hrudník, který téměř okamžitě začal zasypávat jemnými polibky. Jeho teplý dech vrážel do mé pokožky a já se snažila nekřičet.
O několik minut později moje tělo s hlasným vzdechem pohltila extáze zvaná orgasmus, které nešlo zabránit. Hrudník se mi zdvíhal příliš rychle na to, abych dokázala pravidelně dýchat.
Jednou rukou si rozepl opasek u kalhot a stáhl si je pod zadek. Vyhrnul mi šaty a jemně uchopil lem mích kalhotek.
Koukl se na mě a já na něj. Naše pohledy se opět střetly, ale jen na malou chvíli. Kalhotky mi stáhl někam ke kotníkům a potom se přemístil mezi mé nohy. Stáhl si boxerky stejný jako kalhoty asi někam pod zadek a mě se naskytl pohled na jeho už vztyčený úd. Zalapala jsem po dechu nad jeho velikostí a potom jemně přivřela oči.
„Bude se ti to líbit,” zamrmlal mi na rtech a potom mě jemně políbil.
Pomalu jsem ho cítila v sobě dokud ve mně nebyl celý. Nebyla jsem panna, takže to zvláště nějak nebolelo, ale přesto jsem musela pokrčit nohy od nepříjemné křeče.
Zaryla jsem mu nehty do ramen a on nespokojeně zavrčel na což jsem nereagovala. Udělal několik jemných pohybů a já si začala na jeho velikost zvykat.
Z kotníku jsem si zkopala kalhotky, abych jeho tělo mohla objat nohami a jemu se líp dělala jeho práce. Pomalu začal přidávat na rychlosti a z nás začaly vycházet nekontrolovatelné vzdychy, které nešly zastavit.
ČTEŠ
Body
FanfictionJe to příběh jako každý jiný v téhle době. Nevím proč, ale vždycky jsem si chtěla vyzkoušet psát v tomhle žánru příběhu. Ano, možná je tohle už ohrané, ale lidi to baví číst a mě psát. Příběh není můj pravá autorka je Teddalice, která tenhle příbě...